Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امید قادری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه زیرساخت‌های اجرای طرح بطور صد در صد در استان کرمانشاه فراهم شده است، گفت : خوشبختانه امروز تمامی مراکز درمانی، داروخانه هاو... به طور کامل طرح نسخه نویسی الکترونیک را اجرا کردند و تا کنون هیچگونه گزارشی از اخلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک در سطح استان نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف از اجرای این طرح را ایجاد یک بانک اطلاعاتی کامل و تکمیل پرونده سلامت بیمه شدگان اعلام کرد و گفت د: در همه‌ی مراحل نسخه نویسی الکترونیک ارائه کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار بیمه شدگان به مراکز درمانی ضروریست.

مدیرکل بیمه سلامت استان افزودد: همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ آماده دریافت گزارش مشکلات و تخلفات در زمینه اجرای نسخه نویسی الکترونیک هستند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بیمه سلامت نسخه نویسی الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح پایش سارقان سابقه دار در این محدوده خبر داد و اعلام کرد که برپای ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه‌دار، پابند الکترونیک نصب شده است.

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی کرمی با اشاره به اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از اسفندماه سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: اجرای طرح پایش سارقین سابقه دار به صورت جدی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان های تابعه آن وارد فاز عملیاتی شده و در جریان اجرای این طرح تاکنون برپای تعداد ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه دار، پابند الکترونیکی نصب شده است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح مذکور در انتظامی غرب استان تهران شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در غرب استان تهران بودیم.

کرمی تصریح کرد: با تداوم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت، کنترل لحظه‌ای سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در دستورکار پلیس قرار گرفته و از اثرات مطلوب آن می‌توان به افزایش ۴۸ درصدی نسبت کشف به وقوع سرقت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران شناخت پاتوق‌های اجتماع سارقان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های باندی توسط سارقان از مزایای مهم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد