Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دکتر محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان گفت: در شبانه روز گذشته ۳۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی پذیرش و از این تعداد با تشخیص پزشکان ۲۴ نفر در بیمارستان‌های قم بستری شده اند.   او  با بیان این که در حال حاضر ۹۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند، گفت: از این میان ۱۲ بیمار با وضعیت شدید بیماری درگیر هستند و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  قدیر   به ترخیص ۱۸ بیمار کرونایی بهبود یافته در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته فوتی کرونایی در استان قم نداشته ایم.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به مشخص شدن نتیجه ۲۱۵ آزمایش کرونا در شبانه روز گذشته  گفت: از این میان نتیجه هفت آزمایش کرونا در استان قم مثبت بوده است.   قدیر گفت: شمار کل واکسن‌های کرونای تزریق شده در استان قم به یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۱۱ دُز رسیده است.   انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز برای اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های جنوبی و شرقی وزش بادِ متوسط و تندبادهای لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: همچنین از امروز تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبِ غربی تا جنوبِ شرقی و تا حدودی مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۷ و دهدز با ۱۳.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند، همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۶.۷ و کمینه دمای ۲۱.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088499

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه