Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز در سالن شهید سلیمانی سیرجان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال میهمان تیم فولاد سیرجان بود که توانست با نتیجه ۳ بر ۲ حریف سیرجانی خود را شکست دهد و جایگاه خود در رده دوم جدول را حفظ کند.

در این بازی که از ساعت ۱۶ شروع شده بود، تیم شهرداری ارومیه ابتدا ست اول بازی را با نتیجه ۲۵ بر۱۹ پیروز شد اما دو ست بعدی را با نتیجه‌های  ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ به حریف واگذار کرد، ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع شهرداری تمام شد تا بازی به ست پنجم بکشد، در ست پنجم این باز شهرداری ارومیه بود که توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ پیروز شده و بازی را به نفع خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی با ۱۱ برد در رده دوم جدول مسابقات قرار گرفت و در  پایان نیم فصل اول، نایب قهرمان نیم فصل مسابقات شد.

با اتمام بازی های دور رفت، دور برگشت لیگ برتر والیبال از دوازدهم دی ماه دنبال خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون