Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رئوفی چهارشنبه شب در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: حفظ کرامت مردم و ایجاد فضای تعامل و همگرایی با سایر قوا و دستگاه های اجرایی رویکردی است که مدیران و فرمانداران جدید باید سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: مردم هرمزگان از جمله مردم شهرستان حاجی آباد، شایسته بهترین خدمات هستند و فرمانداران باید خدمت صادقانه به مردم را در اولویت قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئوفی با اشاره به ظرفیت های شهرستان حاجی آباد، بیان داشت: منطقه حاجی آباد از جایگاه مهمی در هرمزگان برخوردار است و ظرفیت های اقتصادی یکی از ظرفیت های مهم این شهرستان محسوب می شود که در صورت سرمایه گذاری و شکوفایی بخش کشاورزی حاجی آباد روند توسعه آن، دو چندان می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: قرار گرفتن در مسیر مهم حمل و نقل کالا به اقصی نقاط کشور، اهمیت شهرستان حاجی آباد به عنوان دروازه ورودی به استان را دو چندان کرده است.

وی تصریح کرد: شهرستان حاجی آباد در کنار ظرفیت های مختلف اقتصادی از جاذبه های گردشگری بسیاری همچون آبشار تزرج، مناطق دیدنی فارغان، قلعه تاریخی، باغات، صنایع دستی و وجود آبگرم برخوردار است که سرمایه گذاری در این بخش ها می تواند به ایجاد فرصت های جدید شغلی در این شهرستان کمک شایانی کند.

در این آیین، علی خرم نسب به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان حاجی آباد معرفی و از زحمات حمید جهانگیری فرماندار سابق این شهرستان با اهدا لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

شهرستان حاجی آباد در ۱۷۵ کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان حاجی آباد دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان حاجی آباد دولت سیزدهم استانداری هرمزگان حاجی آباد دولت سیزدهم شهرستان حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید. بر اساس گزارش مراکز رسمی بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، اشتغال خالص یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و کسانی که شامل مستمری بیمه بیکاری می‌شوند. پیگیری ویژه وزارت کار و تعاون و اجتماعی در راستای ایجاد منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های تامین اجتماعی که پس از ابلاغ، همکاران ما در دولت بسیج شدند و خدمات بسیار موثری را انجام دادند.منبع: ایرنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد