Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری دیشب در جمع اهالی کوی فرهنگیان در مسجد امام حسین (ع) شهرکرد با اشاره به خشکسالی‌های سال‌های اخیر در استان اظهار داشت: تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف آشامیدنی، کشاورزی، دامپروری، صنعت و حوزه‌های دیگر این استان به حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مساجد در دوران دفاع مقدس علاوه بر کانون‌های فرهنگی و مذهبی، به عنوان سنگر و محل اعزام رزمندگان به جبهه‌ها استفاده می‌شدند.

بیشتر بخوانید

تشکیل شورای جهادی آبرسانی/ آبرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ هزار نفر در کشور از ماه آینده انجام می‌شود

حیدری اضافه کرد: از ظرفیت نخبگان، صاحب‌نظران، استادان دانشگاهی و افراد علمی برای توسعه چهارمحال و بختیاری به‌دور از نظر‌های شخصی، سلیقه‌ای و سیاسی بهره‌گیری می‌شود.

او ادامه داد: تقویت پیوند بین مردم و حاکمیت بسیاری مشکلات کنونی را رفع و روند توسعه در بخش‌های مختلف را تسریع می‌کند.

حیدری گفت: برای شناسایی مشکلات موجود و ارائه راهکار‌های علمی و اجرایی چهارمحال و بختیاری هر هفته از یک شهرستان به‌صورت میدانی بازدید و نسبت به تصمیم‌گیری برای تسریع در روند توسعه استان اقدام می‌شود.

او افزود: برای اجرای برنامه‌های سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ استفاده از نظر مسئولان استان می‌تواند باعث اثرگذاری بیشتر و اجرای سریع‌تر طرح‌های مختلف شود.

حیدری اضافه کرد: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام استان تصمیم‌گیری خواهد شد.

او، جهش در توسعه چهارمحال و بختیاری را برنامه‌ای اولویت‌دار و ضروری اعلام و تاکید کرد: در این راستا از توان بخش خصوصی، بنیاد‌ها و قرارگاه‌های ملی استفاده و بهره‌گیری می‌شود.

حیدری گفت: اعتمادسازی برای بخش خصوصی، کاهش و حذف کاغذبازی اداری، استفاده از توان خیران نیک‌اندیش و جذب سرمایه‌گذاران روند دستیابی به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در استان را متحول می‌کند.

او افزود: این استان از نظر آب و هوا، گردشگری، کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با محصولات کشاورزی و باغی، کشت گیاهان دارویی، صنایع‌دستی، توسعه دامپروری و تکمیل زنجیره تولید زیرساخت‌های مطلوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

حیدری با اشاره به قرار گرفتن چهارمحال و بختیاری در مسیر ارتباطی استان‌های مرکزی کشور به بنادر جنوب غربی و جنوبی ایران یادآور شد: توسعه کریدور ارتباطی این استان به خروج استان از بن‌بست و رسیدن به توسعه همه‌جانبه کمک می‌کند.

او ادامه داد: سرعت‌بخشی به روند تکمیل و بهره‌برداری راه‌آهن استان نقش اساسی در رسیدن به توسعه استان دارد.

حیدری اضافه کرد: تحقق تمامی اهداف توسعه‌ای استان نیازمند تلاش شبانه‌روزی، فعالیت‌های جهادی و روحیه انقلابی است و در این مسیر نباید به منافع شخصی و فردی توجه شود.

او گفت: دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اهتمام دارد و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف باید دغدغه‌مند باشند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین آب پایدار طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری