Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@00:03:54 GMT

تصادف سنگین میکسر با ۱۲ خودرو در تهران

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۵۹۰۰

تصادف سنگین میکسر با ۱۲ خودرو در تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، جلال مکلی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۴۹ دقیقه چهارشنبه شب یک مورد تصادف سنگین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری نرسیده به خیابان مخبری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده می‌شود سه ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل سازمانی به محل اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در محل مشاهده می‌شود یک دستگاه میکسر بتن به دلیل نامشخصی به هنگام حرکت در بخش‌های شمال بزرگ راه با ۱۲ دستگاه خودرو سورای، این احتمال وجود دارد که تعداد خودرو‌ها بیشتر باشد، برخورد کرده بود که در همان بخش هم ۶ نفر دچار مصدومیت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش نشان‌ها محل را ایمن سازی کردند، افزود: این میکسر در ادامه مسیر حرکتش کمی پایین‌تر که احتمالا نقص فنی داشته است که راننده نتوانسته خودرو را کنترل کند با ئایه‌های یک پل فلزی عابر ئیاده برخورد می‌کند و در همان جا با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ برخورد می‌کند که خودرو ۲۰۶ کامل زیر میکسر می‌رود و متلاشی می‌شود.

ملکی افزود: ۲۰۶ به گونه‌ای بود که به هیچ عنوان نمی‌شد از زیر میکسر آن را خارج کرد، گروه‌های دیگر که در محل حضور داشتند با احتیاط این میکسر را بلند کردن البته در همان لحظات اولیه قبل از اینکه میکسر را بلند کنند آتش نشانان یک نفر را که حدود ۴۰ ساله بود موفق شدند از داخل ۲۰۶ از زیر میکسر خارج کنند که به تایید عوامل اورژانس بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

وی گفت:، اما برای اطمینا بیشتر وقتی میکسر را با جرثقیل از روی خودرو ۲۰۶ برداشتند پس از بررسی کامل و جست و جوی کامل مطمئن شدند که کس دیگری در خودرو نبوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: نهایتاً در این حادثه سنگین که ۱۲ دستگاه خودرو سورای در بخش‌های بالاتر و یک دستگاه خودروی دیگر و یک میگسر درگیر این حادثه شده بودند یک مرد جان خود را از دست داد و ۶ نفر هم دچار مصدومیت شدند.

وی در انتها گفت: آتش نشان‌ها مشغول ایمن سازی هستند و تا لحاظ دیگر محل تحویل راهور می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی بزرگراه ستاری تصادف رانندگی میکسر آتش نشانی آلودگی هوا بودجه 1401 ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی سازمان آتش نشانی دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: با اطلاع به این جمعیت مبنی بر تصادف دو خودرو سواری به صورت رخ به رخ در ابتدای پل کره بس، تیم‌های عملیاتی پایگاه گدارکبک و پایگاه نگین به محل حادثه اعزام شدند.
ایرج کیانی افزود: پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۳ نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۴ نفر دیگر برای اعزام تحویل عوامل اورژانس شدند.
وی افزود: در این عملیات دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو نجات به همراه ۲ نفر نجاتگر کادر و ۴ نفر نیروی داوطلب بکارگیری شد.

دیگر خبرها

  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم