Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:03:10 GMT

نخستین کاروان استان سمنان عازم کربلا شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۵۹۴۰

نخستین کاروان استان سمنان عازم کربلا شد

خلیل دلپاک در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرایط اعزام زائران عتبات عالیات و حج و زیارت در استان سمنان، بیان کرد: نخستین کاروان هوایی استان بعد از دو سال شیوع کرونا امروز پنجشنبه ساعت ۹ صبح از فرودگاه امام (ره) به عتبات اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه این کاروان شامل ۴۰ نفر و از طریق یک دفتر مسافربری در شهرستان شاهرود اعزام می‌شوند، افزود: امید داریم که بعد از این بتوانیم شاهد ارتقای کاروان‌ها بوده و زائران دیگر را نیز به عتبات عالیات اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اعزام به عتبات از طریق هوایی صورت می‌گیرد در نتیجه تست پی سی آر و همچنین تکمیل زنجیره واکسیناسیون مهمترین نکته در آن‌ها است، بیان کرد: مسافران هم در رفت و هم بازگشت تست کرونا خواهند داد تا ناقل ویروس نباشند.

دلپاک از تشدید مقررات تردد و تست کرونا خبر داد و بیان کرد: داشتن کارت واکسیناسیون برای اعزام اجباری است.

وی همچنین درباره فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود نیز گفت: برای اعزام‌های بین‌المللی و عتبات ما نیاز به ۱۵۰ مسافر آن هم به صورت مرتب و هفتگی و همچنین رفت و برگشت داریم که با توجه به شرایط نه تنها استان سمنان بلکه امروز در بسیاری دیگر از استان‌های کشور هم این مشکل وجود دارد اما امیدواریم در آینده با مهیا شدن شرایط بتوانیم در زمینه اعزام زائران از این فرودگاه نیز اقدام کنیم.

کد خبر 5382241

منبع: مهر

کلیدواژه: حج و زیارت استان سمنان عتبات عالیات ویروس کرونا بوشهر شب یلدا بارش باران آمار کرونا گرگان بارش برف واکسن کرونا آتش سوزی کرمانشاه عکس استانها شیوع کرونا ایلام تبریز استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 
  • کاروان حجاج استان سمنان در مسجد شجره