Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

در دومین شب از مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، سه بازی برگزار شد که نتیجه دو تای آنها در وقت‌های معمول مشخص شد و دیگری در ضربات پنالتی.

تیم چلسی که میهمان برنتفورد بود میزبان خود را با نتیجه ۲-۰ شکست داد. یانسون در دقیقه ۸۰ (گل به خودی) و جورجینیو در دقیقه ۸۵ (پنالتی) برای چلسی گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان قدوس هافبک ایرانی تیم فوتبال برنتفورد در دقیقه ۷۳ این بازی به‌عنوان یار تعویضی در میدان حاضر شد.

دیگر تیم شهر لندن یعنی تاتنهام هم در مصاف خانگی با رقیب همشهری خود وستهام با نتیجه ۲-۱ به برتری رسید. برخواین در دقیقه ۲۹ و لوکاس در دقیقه ۳۴ گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند و بوون در دقیقه ۳۲ تنها گل وستهام را زد.

در آخرین و پرگل‌ترین بازی هم که در ورزشگاه آنفیلد میان تیم‌های لیورپول و لسترسیتی برگزار شد، لیورپولی‌ها پس از تساوی ۳-۳ در وقت‌های معمول در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۴ به پیروزی رسیدند.

در جریان بازی واردی در دقایق ۹ و ۱۳ و جیمز مدیسون در دقیقه ۳۳ برای لسترسیتی گلزنی کردند. گل‌های لیورپول را هم چمبرلین در دقیقه ۱۹، ژوتا در دقیقه ۶۸ و مینامینو در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رساندند. در ضربات پنالتی هم در حالی که دو بازیکن لسترسیتی ضربات چهارم و ششم این تیم را به هدر دادند، همه بازیکنان لیورپول به جز مینامینو (زننده ضربه پنجم) توپ را وارد دروازه حریف کردند. به این ترتیب قرمزپوشان مرسی‌ساید در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۴ روباه‌ها را شکست دادند و به همراه چلسی و تاتنهام راهی مرحله نیمه نهایی شدند. پیش از این هم تیم آرسنال به‌عنوان اولین تیم راهی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس شده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی برنتفورد لیورپول لسترسیتی برنتفورد چلسی لسترسیتی لیورپول ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد

برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، حذف شوند.

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار شد که این دیدار با تساوی ۴ - ۴ در پایان ۱۲۰ دقیقه همراه بود تا ضربات پنالتی تکلیف برنده را مشخص کند.

اوستون ارونوف (۱۱)، عیسی آل‌کثیر (۲۵ و ۱۰۹) و سینا اسدبیگی (۹۴) برای پرسپولیس و مهدی لیموچی (۸۰)، شروین بزرگ (۷+۹۰ و ۱۱۱) و علیرضا نقی زاده (۲+۱۲۰) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

ترکیب‌های اصلی برای حذفی

اوسمار ویه را با هدف کسب قهرمانی در جام حذفی همچون لیگ برتر در نبود علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت تصمیم گرفت با ترکیب زیر تیمش را وارد میدان کند:

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (وحید امیری - ۴۵)، مهدی ترابی (سینا اسدبیگی - ۵۹)، گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن (علی نعمتی - ۸۳)، محمد خدابنده‌لو (فرشاد فرجی - ۷۸)، اوستون ارونوف (میلاد سورگی - ۸۳) و عیسی آل‌کثیر.

همچنین مجتبی حسینی نیز تصمیم گرفت بازیکنان همیشگی خود در فصل جاری لیگ برتر را برای این دیدار انتخاب کند تا ریسک کمتری را بابت هماهنگی بین شاگردان خود تحمل کند. ترکیب آلومینیوم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فر (شروین بزرگ -۷۸)، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان (رضا جبیره- ۷۰)، میلاد بدرقه (امیر نوری - ۷۸) و محمدمهدی لطفی.

گلباران دو تیم 120 دقیقه 

نماینده اراک همچون دیدارهای قبلی خود مقابل پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بازی رو به جلو را در دستور کار خود قرار داد.

همین امر نیز باعث شد تا میزبان اراکی در دقیقه‌های ابتدایی فشار زیادی را از جناحین به دفاع پرسپولیس وارد کند تا پس از دفع توپ بتوانند با شوت‌زنی نفراتی همچون لیموچی و اکبرپور به گل برسند.

تدبیری که نه تنها راه به دروازه رفیعی گلر جوان سرخ‌ها نداشت بلکه باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس با کمترین لمس توپ، نفوذهای قابل توجهی را به عمق دفاع حریف داشته باشند.

حرکت انفرادی اوستون ارونوف در دقیقه ۱۱ و جا ماندن دفاع آلومینیوم باعث شد تا پرسپولیس نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

برنامه‌های مجتبی حسینی برای زدن گل تساوی چیزی جز سرعت بخشیدن نبود ولی این تیزهوشی بازیکنان باتجربه سرخ‌ها بود تا بار دیگر با توپ ربایی آل‌کثیر و حرکت پا به توپ او در دقیقه ۲۵ دومین گل را برای پرسپولیس با شوت او به همراه داشته باشد.

نیمه دوم با بازی کاملاً یکطرفه آلومینیوم آغاز شد تا پرسپولیس چاره‌ای جز دفاع چند لایه و استفاده از ضد حمله نداشته باشد.

اصرار به ارسال از جناحین توسط هافبک‌های آلومینیوم بارها مدافعان پرسپولیس را به زحمت انداخت تا رفیعی سه مرتبه مجبور به نجات دروازه سرخ‌ها شود.

با این حال آلومینیوم دست از تلاش برنداشت تا اینکه توانست در دقیقه‌های پایانی دو گل خورده را جبران کند. لیموچی گل اول را روی والی زیبا به ثمر رساند.

پس از آن هم در حالی که ویه را پرسپولیسی‌ها منتظر سوت پایان بازی بودند شروین بزرگ روی هنرنمایی با سوت سرکش توانست دومین گل آلومینیوم را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر برساند و کار به وقت اضافه کشیده شود.

دو تیم پس از تساوی در وقت‌های قانونی سراغ وقت‌های اضافی رفتند تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم را مشخص کنند. پرسپولیس خیلی زود توانست گل سوم را به ثمر برساند تا تیم برتر شوند. آنها که گویی شارژ دوباره شده بودند توانستند انسجام خود در حمله به شوی دروازه آلومینیوم را حفظ کنند و گل چهارم را روی ضد حمله توسط عیسی آل‌کثیر به ثمر برسانند.

میزبان اراکی تلاش زیادی کرد دوباره دو گل خورده را جبران کند که با اشتباهات محرز خط دفاعی پرسپولیس چنین اتفاقی دوباره رخ داد تا آلومینیوم نشان دهد دست از تلاش برای بردن پرسپولیس بر نمی‌دارد.

رستگاری در ضیافت پنالتی

ماراتن ضربات پنالتی در نهایت به سود تیم آلومینیوم به پایان رسید و دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری ضربات خود را هدر دادند و یک ضربه آلومینیوم هم به تیر دروازه برخورد کرد.

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان