Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش قایقرانی آب‌های آرام ایران گفت: تمرینات زیر نظر مربی برزیلی زودتر شکل تخصصی‌تر و جدی‌تری پیدا کرده تا با جبران زمان از دست رفته، هر چه زودتر برنامه‌های تمرینی پرفشار آغاز شود.

علی آقامیرزایی در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور پدرو سِنا به عنوان سرمربی جدید تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران اظهار داشت: این مربی برزیلی به واسطه مربیگری در قاره آسیا و از آنجایی که تا همین اواخر هدایت تیم کانو کانادایی ژاپن را بر عهده داشته، ۴-۵ سال بود که برای ما ایرانی‌ها شناخته شده بود و قبلا سِنا را در مسابقات مختلف دیده بوده و می‌شناختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی سِنا پیش از قبول هدایت تیم ملی آب‌های آرام ایران از قایقرانان باتجربه ایرانی مانند طالبیان، مجللی، نبی‌رضایی و خود من به واسطه رویارویی در مسابقات آسیایی و بین‌المللی شناخت داشت.

وی در مورد توانایی فنی این مربی برزیلی گفت: اگر بخواهیم از نظر فنی او را مورد بررسی قرار دهیم باید بگویم که وی در ۴ دوره المپیک حضور داشته و حتی یکی از قایقرانان تحت هدایتش چندین مدال جهانی و المپیک کسب کرده است. وی جزو مرببانی است که به چم و خم قایقرانی آشناست و امیدوارم بتواند قایقرانی ایران را به آن سطح از آمادگی برساند که بتوانیم بهترین نتایج را در بازی‌های آسیایی هانگژو کسب کنیم.

ملی‌پوش قایقرانی ایران درخصوص قطع همکاری با ایرج اقلیمی و سپردن مدیریت تیم‌های ملی به وی، خاطرنشان کرد: پس از المپیک که خبری از حضور سِنا نبود، بیش از ۳ ماه زیر نظر اقلیمی و برنامه‌های مدنظرش تمرینات استقامتی و پرفشار خود را انجام دادم، اما پس از انتخاب سِنا و شروع تمرینات به تهران آمدم و در حال حاضر تمریناتم را زیر نظر سرمربی جدید ادامه می‌دهم. با توجه به این که زمان کمی تا آغاز بازی‌های آسیایی داریم، تمرینات زودتر شکل تخصصی‌تر و جدی‌تری پیدا کرده تا با جبران زمان از دست رفته، هر چه زودتر برنامه‌های تمرینی پرفشار آغاز شود.

قایقران المپیکی ایران درمورد تفاوت نوع و سبک تمرینات از زمان حضور پدرو سِنا، تصریح کرد: برنامه‌های تمرینی که تفاوت پیدا کرده و روند تمرینات به گونه‌ای پیش می‌رود که بتوانیم زودتر به آمادگی ایده‌آل برسیم و از آنجایی که تقریبا ۸ ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی زمان داریم کمی برنامه‌ها سریع‌تر و تخصصی‌تر پیش می‌‎رود. نمی‌شود گفت برنامه‌های تمرینی و سبک تمرینات کاملا عوض شده و به جز تغییرات جزئی در نوع تمرینات باید تاکید کنم که تعداد وعده‌های تمرینی نسبت به قبل بیشتر شده که ان هم برای جبران کمبود وقت تا آغاز بازی‌های آسیایی است.

آقامیرزایی در مورد اینکه آیا قول کسب مدال در هانگژو را می‌دهد، اظهار داشت: تا جایی که بتوانم تمام تلاشم را می‌کنم تا خوشرتگ‌ترین مدال را بگیرم. پیش از صحبت در مورد بازی‌های آسیایی باید ابتدا به عملکردم در المپیک اشاره کنم که با اینکه در اوج آمادگی بودم به این دلیل که قایق مدنظر به دستم نرسید، نتوانستم رکورد‌هایی که در تمرینات زده بودم را تکرار کنم. متاسفانه در المپیک کمپانی سازنده قایق‌‎ها کم کاری کرد، ولی امیدوارم در بازی‌های آسیایی با قایق مدنظرم پارو بزنم.

وی در پایان گفت: در ورزش و به خصوص رشته‌های رکوردی مانن قایقرانی نمی‌شود نتایج را پیش بینی کرد. از نظر آمادگی بدنی در بهترین شرایط هستم و ایدوارم نتیجه‌ای که در مسابقات کسب سهمیه المپیک داشتم و توانستم به عنوان قهرمانی برسم را در بازی‌های اسیای و در رقابت با رقبای چینی مدال طلا را کسب کنم. تمام لاشم را می‌کنم تا حداقل با یک مدال طلا به ایران بازگردم و انشالله همه زحمات فدراسیون و کادر جدید به ثمر بنشیند.

بیشتر بخوانید: برگزاری سومین نشست ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو/ خسروی‌وفا: جوانان مدال آور در بازی‌های بحرین رها نشوند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون قایقرانی علی آقامیرزایی تیم ملی آب‌های آرام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی علی آقامیرزایی تیم ملی آب های آرام برنامه های تمرینی بازی های آسیایی آب های آرام برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود شجاعی، مربی هوادار درباره برد تیمش مقابل صنعت نفت و ناراحتی دخترش از این اتفاق گفت: خدا را شکر، دیروز هم گفتم آدم باید نسبت به هرجایی که لباسش را می‌پوشد، تعصب و تعهد داشته باشد و ما هم تمام وجودمان را برای این بازی گذاشتیم. متاسفانه بد موقعی بود و امیدوارم که وزارت نفت نگاه دیگری به این تیم داشته باشد و یک بودجه‌ای تعیین کند که این تیم به چه کنم چه کنم نیفتد. مردم مظلوم و محجوب آبادان لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این‌هاست و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. دخترم همین ظهر هم ویس فرستاده بود که "بابا تو رو خدا ببازید" باید بروم و با او منطقی صحبت کنم که جبر زمانه است و باید بازی را می‌بردیم.

او درباره صحبتش با کمالوند پیش از پایان بازی گفت: آقای کمالوند از دوستان خوب من است و یک سوءتفاهمی پیش آمده بود و داشتم درباره آن صحبت می‌کردم و بابت آن سوءتفاهم از ایشان عذرخواهی کردم.

او درباره شرکت نکردن مسعود شجاعی، سرمربی تیم در نشست‌های خبری گفت: آقا مسعود دو هفته پیش که با گل‌گهر بازی داشتیم کنفرانس قبل از بازی را آمدند ولی حتما به او می‌گویم. مدلش اینگونه است و آن موقعی که بازی می‌کرد هم زیاد اهل مصاحبه و تلویزیون نبود. سعی می‌کنیم که ان‌شالله بازی‌های بعدی حتما در خدمت‌تان باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902108

دیگر خبرها

  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان