Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ستاد کل ارتش با اظهار اینکه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر دوش جوانان است، گفت: دانشجویان امروز مدیران و فرماندهان آینده ارتش هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار حبیب الله سیاری صبح پنجشنبه در سومین همایش الگوی فرماندهی مطلوب در دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر، نیروی انسانی را سرمایه هر سازمانی بیان کرد وگفت: هدایت این نیروی انسانی که می‌تواند موجب اوج و یا عقب ماندگی شود، مدیران و فرماندهان هستند از این رو نقش مدیر و فرمانده در هدایت جامعه به سوی مطلوب بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به شاخص فرماندهان و مدیران الگو اشاره و اضافه کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری فرمانده مثل چشمه است و نباید هیچگاه جوشش متوقف شود و باید همیشه حاضر و باطراوت و با خلاقیت کار را جلو برد.

وی با اظهار اینکه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر دوش جوانان است، گفت: دانشجویان امروز مدیران و فرماندهان آینده ارتش جمهوری اسلامی هستند و نباید از مدیریت جهادی که الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم است، غفلت کرد.

دریادار سیاری با اشاره به ماهیت فرماندهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایمان، عشق معنوی، خدمت، تکلیف، رفتار علوی و الگوی فرماندهی، اطلاعت پذیری را از جمله مؤلفه‌ها و لازمه‌های مهم بیان کرد و گفت: از دیدگاه حضرت امام راحل خدمت به اسلام و مسلمین از همه بالاتر است و برای رضای خدا باید کار کرد.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: ایمان به خدا، تقوا، ولایتمداری، پیرو مکتب عاشورا و انتظار، خودآگاهی، بصیرت، بیداری، عدالت و انصاف و ... از جمله ویژگی‌های شاخص فرماندهان و مدیران الگو است.

وی ادامه داد: تکبر و غرور، جاه طلبی، بدگمانی، انحصارطلبی، عشق گرایی، همکاری با صاحبان ثروت و قدرت، غفلت و شتابزدگی در برنامه ریزی، اعتماد به سست عنصرها، خودگرایی و ... از جمله صفاف مدذموم در فرماندهی و مدیریت به شمار می‌رود.

دریادار سیاری دانشجویان که فرماندهان آینده ارتش هستند و مسئولیت اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را عهده دار هستند باید ویژگی‌ها و شاخص‌های برجسته فرماندهی را در خود تقویت و از صفات مذموم دوری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دریادار سیاری بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر بیانیه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که نظامیان زن صهیونیست پس از مخالفتشان با حضور در جنگ، در معرض بدرفتاری و رفتارهای وحشیانه فرماندهان قرار دارند و مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دچار حملات پنیک شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وبگاه عبری‌زبان «واللا» گزارش داد که نظامیان زن ارتش صهیونیستی در جریان جنگ علیه غزه به‌دلیل بدرفتاری‌ها و اقدامات وحشیانه و خشونت‌باری که بعد از امتناعشان از حضور در ارتش به دنبال عملیات هفتم اکتبر با آن مواجه شده‌اند دچار حملات پنیک و مشکلات روانی زیادی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این سایت عبری‌زبان همچنین گزارش داد که ده‌ها نظامی زن صهیونیست که مجبور هستند در جریان جنگ حضور داشته باشند از هفته‌ها قبل از فرماندهان درخواست کردند که ماموریتشان را به دلیل نگرانی شدید از اینکه ممکن است کشته یا اسیر شوند تغییر دهند.

واللا به نقل از خانواده‌های این نظامیان زن صهیونیست گزارش داد که دختران آنها برای ساعات طولانی در پایگاه «تل هشومیر» زیر آفتاب سوزان قرار دارند و فرماندهان سر آنها فریاد می‌زنند و آنها در معرض تهدید و توهین قرار دارند و به آنها لگد می‌زنند. آنها همچنین مجبور به خوابیدن زیر نور و در یک مکان پر سر و صدا هستند و این اتفاقات برای آنها قبل از انتقال به پایگاه «سیاریم» برای گذراندن یک دوره ویژه رخ داد که درنتیجه آن، آنها در معرض غش کردن و حملات پنیک مداوم قرار گرفته‌اند.

طبق گزارش این وب‌سایت عبری، خانواده‌های این نظامیان زن گفتند که دخترانشان بعد از آزار و اذیت‌ها و روش‌هایی که ارتش علیه آنها اعمال کرده، شوکه شده و بعد از تمامی رخدادهای جنگ حاضر به ماندن در ارتش نیستند.

پیشتر وبگاه عبری‌زبان «وای‌نت» گزارش کرد که ده‌ها نظامی زن از اعزام به پایگاه آموزشی اولیه نیروهای گارد مرزی در پایگاه «سیاریم» در «وادی عربه» واقع در مرز با اردن امتناع کردند و نیروهای زن استخدام شده از اعزام به این پایگاه امتناع کرده چرا که ترس از تکرار اتفاقی دارند که در هفتم اکتبر برای شماری از نظامیان و افسران به‌ویژه در پایگاه نظامی «ناحل عوز» و سایر پایگاه‌ها در غلاف غزه رخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد