Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:17:07 GMT

چند خبر ورزشی از کردستان

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۷۴۱۷

چند خبر ورزشی از کردستان

به گزارش ایرنا، دور نخست رقابت های تور ایرانیان تنیس روی میز رده سنی نونهالان پسر کشور با حضور منتخبین مناطق مختلف از روز ۳۰ آذرماه به میزبانی استان کردستان و در سالن شادروان اقبال لطف اله نسبی شهر سنندج آغاز شد و شامگاه یکم دی ماه به کار خود پایان داد.

در پایان دو روز رقابت بین مدعیان نونهال تنیس روی میز کشور، "پاکزاد رحیمیان" پینگ پنگ باز شایسته کردستانی توانست با غلبه بر تمامی حریفان خود عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا را کسب کند، "پویا محبی" از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و "علیرضا نصیرایی" از مازندران و "صدرا محسنی" از تهران به صورت مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات تنیس روی میز تور ایرانیان در رده سنی نوجوانان نیز با حضور ۶۴ پینگ پنگ باز مدعی از سراسر کشور در روزهای سوم و چهارم دی ماه در سنندج برگزار خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته‌کای کردستانی در رقابت‌های آسیایی قزاقستان

"کیوان بابان" کاراته کای کردستانی که به همراه تیم ملی کاراته کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا به کشور قزاقستان سفر کرده بود موفق شد در بخش کومیته تیمی این رقابت ها عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

"نگار حسینی" مربی کردستانی نیز در جایگاه مربی تیم‌ ملی رده امید بانوان همراه ملی پوشان تیم کاراته کشورمان در مسابقات ۲۰۲۱ قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و این تیم در بخش کومیته ۲ طلا، ۱ نقره و یک برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان طی روزهای ۲۷ آذرماه تا اول دی ماه در آلماتی برگزار شد.

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی گلبال نابینایان

"ریزان دژآهنگ" بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی گلبال نابینایان بانوان کشور به سومین مرحله اردوی ملی پوشان فراخوانده شد.

دور جدید تمرینات تیم ملی گلبال بانوان کشور جهت حضور در رقابت های آسیا پاسیفیک کره جنوبی، با حضور ۱۰ ورزشکار طی روزهای ۱۴ تا ۲۴ دیماه زیر نظر "طیبه ملکی" سرمربی این تیم در مجتمع فرهنگی و ورزشی ثامن الائمه شهر مشهد برگزار می شود.

تیم ملی گلبال بانوان نابینای کشور خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا که اواخر اسفندماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود، آماده می کند.

حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها تنیس روی میز کردستان تنیس وزارت ورزش و جوانان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز کردستان تنیس تنیس روی میز کردستان تنیس وزارت ورزش و جوانان سنندج تیم ملی گلبال قهرمانی آسیا تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی

دکتر فرزام بیدارپور گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ نفر در استان، به علت خوردن قارچ سمی فصلی در شهرستان های بیجار، سقز و مریوان دچار مسمومیت شده اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به علت بارندگی در فصل بهار قارچ‌های خودروی زیادی در طبیعت رشد می‌کنند که خیلی از آنها سمی هستند.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از هرگونه مسمومیت‌های ناشی از قارچ‌های سمی درخواست می‌شود افراد از مصرف قارچ‌های خودرو و یا جمع‌آوری شده توسط افراد عادی که به صورت فله‌ای عرضه می‌شود، خودداری کنند.

بیدار پور با بیان اینکه، قارچ‌های سمی بسیار شبیه قارچ‌های خوراکی هستند و به‌ظاهر تفاوتی با آنها نداشته و معمولا غیرقابل شناسایی هستند، بیان کرد: تنها راه حل برای تشخیص سمی نبودن قارچ‌ها تشخیص آزمایشگاهی است.

دکتر بیدارپور تصریح کرد: سم قارچ خوراکی فاقد پادزهر بوده و تنها می‌توان با مصرف نکردن از ورود آن به بدن جلوگیری کرد.

وی یادآور شد: در صورت بروز علائم و نشانه‌های گوارشی از جمله تهوع، استفراغ و اسهال به‌صورت تأخیری و بین ۵ تا ۱۲ ساعت پس از مصرف خوراکی قارچ‌های خودرو، هر چه سریع‌تر بیمار باید به مرکز درمانی تخصصی مسمومیت‌ها منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر