Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی وضعیت تالاب‌های گیلان علت گسترش حریم تالاب را به دلیل افزایش رسوبات در آن عنوان و اظهار کرد: عدم آبخیزداری در تالاب عامل ایجاد وضعیت فعلی است.

وی با بیان اینکه راه نجات تالاب کار کارشناسی علمی و دقیق است، تصریح کرد: تصمیمات امروز به حیات و زندگی آینده مردم تالاب بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با بیان اینکه کار گروهی با رویکرد جهادی برای احیای تالاب انزلی ایجاد شود، گفت: با ادامه روند فعلی به جایی نمی رسیم زیرا در این سال‌ها سازمان‌ها و ادارات مختلف قدمی برای احیای تالاب برنداشتند و وارث تصمیمات نابخردانه افرادی بودند که امروز کار را برای ما سخت کرده است.

عباسی با اشاره به اینکه عملکرد مسئولان برای احیای تالاب عرصه را برای مردم سخت و زندگی را برای آبزیان و پرندگان آن محدوده سمی کرده است، افزود: ایجاد شرکت مادر تخصصی و پیگیری این موضوع به صورت ملی یکی از پیشنهادات در این زمینه است زیرا بحث استانی در این باره امکان پذیر نیست و نیازمند حمایت‌های ملی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تعیین حد بستر تالاب انزلی باید بر اساس کنوانسیون رامسر باشد، تصریح کرد: وظیفه ما خدمت به روستاییان اطراف تالاب انزلی است اما اجازه دست اندازی به هیچ احدی را در این منطقه نمی‌دهیم و جلوی اقدامات سو استفاده گران را می‌گیریم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه پیشگیری از افزایش رسوب گذاری در تالاب انزلی ضرورت دارد، بیان کرد: آبخیزداری استان نیز باید رودخانه‌های آبریز به تالاب را مدیریت کند.

کد خبر 5382435

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی تالاب انزلی مدیریت جهادی استان گیلان ویروس کرونا بوشهر شب یلدا بارش باران آمار کرونا گرگان واکسن کرونا بارش برف آتش سوزی کرمانشاه عکس استانها ایلام شیوع کرونا تبریز برای احیای تالاب تالاب انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون