Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:59:55 GMT

اجرای گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۸۲۱۷

اجرای گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است

ایسنا/مازندران معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اجرای گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است.

امیر دریادار حبیب اله سیاری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی در سومین همایش الگوی مطلوب فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی است، اظهار کرد: این نیروی انسانی می تواند باعث اوج یا عقب افتادگی یک سازمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نقش مدیر و فرمانده در هدایت جامعه به سوی مطلوب بسیار حائز اهمیت است،افزود: مدیر باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد تا بتواند جامعه را با سرانجام مطلوب برساند.
معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ۲۵ دی ماه ۹۰ در سخنرانی که داشتند فرمانده را مانند چشمه ای دانستند که بالای چشمه قرار دارد.
امیر سیاری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اجرای گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است، گفت: فرمانده و مدیر دارای شاخص های چون‌ ایمان بخدا، ولایتمداری، خود آگاهی،بصیرت ، ساده زیستی، سیاستمداری ، نظم وانضباط ،مشورت،نفوذ کلام،قدرت علم،دشمن ستیزی ،توجه به پژوهش ،امانت داری و سازماندهی باشد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر اینکه رهبری یعنی حرکت از روی دل، تصریح کرد: فرماندهی امانتی از جانب خداوند بر مردم و نظام است.
معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش به صفات مذموم در فرماندهی پرداخت و گفت: تکبر، جاه طلبی، بدگمانی، ستایش پذیری ،ترس و واهمه، قشر گرایی، همکاری با صاحبان قدرت، سهل انگاری،رشوه خواری، شتاب زدگی و دروغ از صفاتی است که باید پرهیز شود.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این همایش با بیان اینکه بررسی فرمانده مطلوب در منظومه فکری فرمانده کل قوا است گفت:  این بیانیه به خاطر ریشه داشتن در قرآن از جامعیتی  برخوردار است.
وی با تاکید بر اینکه حضرت آقا چیزی در این بیانیه از جمله فرماندهی مطلوب را فروگذار نکردند، افزود:  شاخص های اصلی فرماندهی از جمله شایستگی های معنوی، شایستگی اخلاقی و انقلابی گری است.
حجت اسلامی محمد حسنی گفت:  شاخص های معنوی دارای مولفه های چون ایمان، تقوی، اخلاص،ایثار و توکل است.
وی تصریح کرد:  شایستگی های اخلاقی که به معنای رعایت فضلیت هایی چون خیرخواهی و گذشت است دارای مولفه های چون شجاعت، صداقت، تواضع، اعتماد به نفس و پرهیز از توهین است.
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد:  شاخصه انقلابی گری نیز دارای مولفه های چون ولایت مداری، پایبندی به اصول انقلاب ، بصیرت ،مرز بندی با دشمن ،مقاومت و شایستگی مدیریتی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش نیروی انسانی معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد