Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی از عملکرد و تلاشهای مجموعه پیک فدک را در مسیر تولید و ارائه محصولات در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم. - اخبار بازار -

مجموعه پیک فدک به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین شرکت در زمینه چاپ و تولید سررسید ، تقویم رومیزی، دیواری، هدایای تبلیغاتی و کتابهای کودک همواره کوشیده است تا با قدمت 20 ساله خود محصولاتی با کیفیت بسـیار بالا و همچنین با قیمتی منصفانه را به همراهان همیشگی اش ارائه دهد و کارنامه درخشانی را با حضور متخصصین مجرب به جا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مجموعه دو اکسیر قدرتمند یعنی تکنولوژی و تجربه را با هم ادغام کرده و از بروزترین ماشین آلات در تولید سالنامه بهره جسته، سخت کوشی و نوآوری را سرلوحه ی تولید سررسید و سالنامه با کیفیت قرار داده است تا پیک فدک نقطه ی عطفی در تولید سررسید چرم، سررسید اختصاصی، سررسید سلفونی و تقویم رومیزی اختصاصی با کیفیت تضمینی باشد.

خانواده بزرگ پیک فدک، گروهی خوشنام با سابقه ای 20 ساله توانسته در صنعت تولید هدایای تبلیغاتی همگام با استانداردهای روز دنیا یکه تاز در طراحی های بروز به خود می بالد که انتخاب شما مدیران موفق بوده است. بهترین

سررسید 1401و بالاترین کیفیت، حق شماست. با ما سررسید با کیفیت را آسان، سریع و ارزان خریداری کنید. این احترام ما به انتخاب شماست.

انتشارات پیک فدکاز چندین بخش قوی طراحی، فروش، حسابداری و انبار تشکیل شده، که با داشتن پرسنل مجرب، پاسخگو و متعهد مفتخر است بتواند کلیه نیازهای چاپی و تبلیغاتی مشتریان و همکاران گرامی خود را در کوتاهترین زمان ممکن به صورت فوری و با مناسب ترین قیمت در بزرگترین مرکز چاپ و نشر کشور برطرف نماید.

تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی

این مجموعه در زمینه چاپ محصولات اختصاصی از تجربه و تخصص بالایی برخوردار است، به خصوص در زمینه طراحی و چاپ تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی توانسته محصولات با کیفیت تولید و به بازار ارائه کند، همچنین در سال های اخیر با تولید سررسید های پزشکی ( دفتر نوبت دهی) توانسته در حوزه ی پزشکی نیز خدمت دیگری را به هموطنان عزیز عرضه کند، بدین ترتیب رضایت مشتریان عزیز باعث شد تا هر ساله با افزایش تیراژ تولید به این کار ادامه دهیم و بتوانیم رضایتمندی شما عزیزان را بیشتر جلب کنیم.

مزایای استفاده از تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی پیک فدک

پشتیبانی حرفه ای و لحظه به لحظهکیفیت بالای چاپ و صحافی تضمینی (اگر چه کیفیت چاپ بسیار مهم و ملموس است ولی آنچه باعث دوام و ماندگاری یک سالنامه می‌گردد، کیفیت بالای صحافی می‌باشد که فوق‌العاده حائز اهمیت می‌باشد.)  تحویل به موقع سفارشات (باید متذکر شویم که بیش از 70 نفر پرسنل شرکت بصورت مستقیم و جمع کثیری از پرسنل چاپخانه و صحافی تقریبا بصورت شبانه‌روزی، تلاش بی‌وقفه‌ای را ارائه می‌دهند تا سفارشات اختصاصی بعضا قبل از زمان مقرر آماده تحویل گردد.)چک فایل و برطرف کردن ایرادات فنی ( که با توجه به حساسیت بالا در محصولات به کمک همکاران متخصص و مجرب تمامی فایل های ارسالی از طرف مشتری به صورت کامل و با جزئیات چک شده تا محصول نهایی بی نقص باشد. )مبلغ پایین سفارشات اختصاصی (این مجموعه با در اختیار داشتن شبکه وسیع چاپ و صحافی، قیمت تمام شده خدمات چاپ تقویم رومیزی اختصاصی و سررسید اختصاصی را به حداقل رسانده تا بتواند رضایت بیشتر شما مشریان عزیز را جلب نماید.)

چرا هدایای تبلیغاتی پیک فدک؟

تجربه چند ساله، توشه راه پیشرفت

یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید کار را باید به کاردان سپرد. مجموعه پیک فدک با سابقه طولانی و درخشانی که در زمینه نشر، چاپ، طراحی و تبلیغات علی الخصوص در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی شامل سررسید سلفونی، سررسید سلفونی اختصاصی، سررسید چرم لب لاک، دوردوخت، انواع رومیزی عمومی و اختصاصی، انواع تقویم دیواری عمومی و ... را دارد، برای شما شخص یا سازمانی که در جستجوی یک محصول حرفه‌ای، با قیمت مناسب می‌باشد، دلایل متعددی برای همکاری و خرید از این مجموعه ارائه می‌دهد.

تیم قوی طراحی و پشتیبانی، پیگیر سفارشات شما

انتشارات پیک فدک با دارا بودن تیم قوی طراحی و تجربه چند ساله در زمینه هدایای تبلیغاتی و نیز استفاده از تجهیزات و نرم‌افزارهای حرفه ای در زمینه طراحی تقویم رومیزی، سررسید و بویژه پشتیبانی و اقدامات قبل از چاپ سررسیدهای اختصاصی، شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان و همکاران محترم بدون هیچ گونه نگرانی در تحویل بدون نقص محصولات و سفارشات اقدام نمایند.

ابتکار، خلاقیت، نوآوری سرلوحه هر دوره تولید

از دیگر نقاط قوت این شرکت که ما را از دیگر شرکتهای فعال در زمینه هدایای تبلیغاتی، متمایز می سازد داشتن ایده های نو و مبتکرانه در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی، از جمله سررسید و تقویم رومیزی می‌باشد که همراه با خلاقیت در طراحی و استفاده از تجهیزات مدرن طراحی، چاپ و صحافی، هرساله محصولاتی متنوع را تولید می‌کند.

قیمت مقرون به صرفه با درنظر گرفتن کیفیت تضمینی

مشکلی که معمولا در بازار حکمفرماست به این گونه است که اگر قیمت محصولی پایین باشد، کیفیت آن نیز تعریفی ندارد و از طرفی اگر محصولی دارای کیفیت نسبتا خوبی باشد، قیمت آن کذایی و بالا می‌باشد. این مجموعه هر دو فاکتور کیفیت تضمینی و قیمت منصفانه را با درنظر گرفتن تحویل به موقع سفارشات، کنار هم آورده است همچنین با داشتن بزرگترین شبکه چاپخانه‌ها و صحاف‌های حرفه‌ای، در هزینه تمام شده خدمات و محصولات تفاوت چشمیگیری ایجاد نموده است.

صداقت، بزرگترین سیاست ماست.کیفیت خوب، حداقل حق مشتری است.طرف قرارداد با شرکت‌های معتبر و سرشناستوجه ویژه به رضایت مشتریتنوع محصول

سخن پایانی

از سالنامه ها به علت کاربرد زیاد آن ها می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی و ابزار موثر برای برند سازی و تبلیغات کسب و کارها استفاده نمود. با نزدیک شدن به سال نو انواع تقویم و سررسید 1401 می تواند یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و تاثیر گذار برای کسب و کارها باشد. در محتوای درون بیشتر سررسید ها نیز موارد مشترکی دیده می شود که می توان به رویدادها و تعطیلات رسمی، تلفن و یا سایت های ضروری، پیش شماره تلفن شهرها و کشورها، فرم اطلاعات شخصی، صورتحساب و ... اشاره کرد. شما می توانید انواع سررسید ها و تقویم ها را از نشر پیک فدک تهیه نمایید. پس بر اساس مطالب گفته شده سررسیدها در انواع مختلف و طرح و نقش دلخواه قابل سفارش هستند و برای تمام سلیقه ها و نیازها تولید می شوند.

 "این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سررسید اختصاصی هدایای تبلیغاتی تولید سررسید تقویم رومیزی پیک فدک حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید صمد ضیائی درخصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

دیگر خبرها

  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • قدرتنمایی بزرگترین عضو خانواده تیگو در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ /عکس
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است