Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۲۹ میلیارد ریال از این میزان کمک نیکوکاران به ایتام و فرزندان  محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نقدی و ۶۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال نیز غیرنقدی بوده است. 

وی افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان یتیم و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و تأمین نیازمندی ‌های آنان در زمینه ‌های مختلف از جمله معیشتی، تحصیلی و درمانی از سوی کمیته امداد این استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس این طرح افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند  یتیم و فرزند محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می‌ کنند. 

مبشری عنوان کرد: هم اینک هشت هزار و ۴۵۳ یتیم و فرزند محسنین کهگیلویه و بویراحمد از حمایت ‌های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برخوردار هستند. 

وی ابراز داشت: این تعداد شامل ۲ هزار و ۸۱۳ نفر یتیم و پنج هزار و ۶۴۰ نفر فرزند محسنین است. 

مبشری گفت: هم اینک چهار نفر از فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند. 

وی اظهار داشت: تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۹ هزار و ۳۵۲ نفر است. 

مبشری افزود: نیکوکاران می ‌توانند برای پذیرش سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و  بویراحمد به سایت ملی اکرام ایتام و محسنین به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir مراجعه کنند. 

وی بیان کرد: شماره ‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه نیز از دیگر روش های کمک‌ رسانی به ایتام و فرزندان  محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است. 

فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست. 

افزون بر ۴۷ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

برچسب‌ها مستمری مددجویان کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی مشارکت های مردمی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی مستمری مددجویان کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی مشارکت های مردمی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد فرزندان محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند