Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری دومین مجمع انتخابات در استان قزوین، اعضای جدید مجمع خیرین استان با رای خیرین انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین مجمع خیرین استان قزوین ظهر پنجشنبه با حضور حبیب الله بوربور رئیس مجمع خیرین کشور، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین و رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی؛ حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در سالن باغستان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات که با حضور 75 نفر از خیرین استان برگزار شد تعداد 12 نفر برای حضور در هیئت مدیره و 4 نفر برای بازرسی داوطلب شدند.

پس از مشخص شدن داوطلبان، رای گیری با ورقه انجام شد و اعضای جدید مجمع خیرین استان قزوین بدین شرح انتخاب شدند:

مهری السادات تقوی با 48 رای، حسن آصفی با 42 رای، حبیب درگاهی با 39 رای، محمد حسین گروسی با 34 رای، فاطمه اشدری با 32 رای، محمد علیجانی با 31 رای، ولی چگینی با 31 رای ، صیاد رحمانی با 10 رای و علی صادقی نیارکی با 9 رای و ابوئالفضل صفدری با 7 رای به عنوان اعضای هیئت مدیره به مدت دو سال انتخاب شدند.

همچنین سید کمال هاشمیان با 28 رای ، عباس وثیق نیا با 24 رای و محمدرضا شعبانپور با 22 رای به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در این دوره با موافقت رئیس مجمع خیرین کشور تعداد اعضای هیئت امنا در استان قزوین از 39 نفر به 75 نفر و اعضای هیئت مدیره از 7 نفر به 9 نفر افزایش یافت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان قزوین جمعیت هلال احمر انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین استان قزوین انتخاب هیئت مدیره مجمع خیرین استان استان قزوین انتخاب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام