Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@16:02:19 GMT

کشف بیش از یک هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۹۰۸۶

کشف بیش از یک هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام گفت: بیش از یک هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 750 میلیون ریال در شهر ایلام کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق؛ سرهنگ مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و کنترل و رصد قاچاقچیان مبنی بر ورود لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق، خارجی و فاقد مدارک گمرکی به صورت غیر قانونی به داخل شهر ایلام، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با رصد اطلاعاتی محل نگهداری این محموله را مشخص و با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از محل، تعداد هزار و ۴۹۸ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی خارجی و قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شده، ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ کیانی تصریح کرد: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شد. ‌

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت لوازم آرایشی قاچاق کشف قاچاق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پلیس امنیت اقتصادی لوازم آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای برادران با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

اجرای طرح شناسه کالا در محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی با هدف مقابله با عرضه کالای قاچاق و تقلبی در بازار انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو