Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:49:12 GMT

دستگیری سرشاخه های اصلی یک شرکت هرمی در فارس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۹۰۹۴

دستگیری سرشاخه های اصلی یک شرکت هرمی در فارس

ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر با اشاره به اینکه شرکت یونیک فایننس هیچ گونه مجوز رسمی برای فعالیت و جذب سرمایه مردم نداشته و با اقدامات متقلبانه نقدینگی شهروندان را به خارج از کشور انتقال داده است گفت: این اقدام باعث مالباختگی تعداد کثیری از شهروندان شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی بیان داشت: این شرکت هرمی با وعده های واهی و فریبنده در زمینه سرمایه گذاری در بورس های خارجی و وعده خرید سهام شرکت های مطرح بین المللی اقدام به جذب دارایی شهروندان می نمود در حالی که در واقع هیچ فعالیت اقتصادی در این زمینه انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضایی استان فارس با بیان اینکه در تحقیقات اولیه خروج ١٦ میلیون دلار از کشور با فعالیت لیدرهای اصلی این شرکت هرمی محرز شده است گفت: تحقیقات در خصوص کشف ابعاد دیگر فعالیت های غیر قانونی این افراد ادامه دارد.

رئیس شورای قضایی استان فارس با تأکید بر اینکه هوشیاری و درایت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف فعالیت غیر قانونی این شرکت هرمی نقش بسزایی داشته است هشدار داد کسانی که در حال فعالیت های مشابه می باشند ضمن توقف فعالیت و مسترد کردن پول شهروندان پیش از هرگونه برخورد قانونی از ادامه اقدام غیر قانونی در این حوزه و خروج ارز از کشور خودداری کنند. 

 موسوی اضافه کرد: مالباختگان می توانند برای طرح شکایت از لیدر های بازداشت شده این شرکت به شعبه 14 بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی شیراز واقع در بلوار جدید قرآن مراجعه کنند و فعالیت سایر شبکه های مشابه را با تلفن 113 به ضابطین اطلاع دهند.

براساس این خبر این شاخه شرکت هرمی یونیک فایننس در شیراز  دارای سرشاخه ها و لیدر های مستقل داخلی و رابط بین المللی بود که با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان فارس مورد ضربه واقع و فعالیت های مجرمانه آنان در خروج ارز از کشور متوقف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شرکت هرمی شرکت یونیک فایننس سربازان گمنام امام زمان استان فارس شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رشت از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی لاکان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند، به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و گفت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت