Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی که با رادیو بوشهر گفت‌وگو می‌کرد، گفت: بنده به عنوان نماینده مردم این سه شهرستان در مجلس، در هیچ سفر خارجی حضور نداشته‌ام و تمام اخبار کذب است.

او خود را یکی از در دسترس‌ترین نمایندگان این دوره از مجلس عنوان کرد که به‌جز روز‌هایی که در مجلس جلسه علنی برقرار است، در گوشه گوشه حوزه انتخابیه حضور دارد و از سوی دیگر شماره تماس او در اختیار هم استانی‌ها است که به صورت کامل به تماس ها پاسخ داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس‌هایی نیز که بی‎پاسخ می‌مانند در فرصتی مناسب با آن‌ها تماس خواهم گرفت.

جمیری افزود: دفترم نیز در بوشهر در بلوار شهید چمران نبش کوچه ساحل ۳ طبقه اول واحد ۱ واقع شده و پاسخگوی ملاقات‌ها و دریافت کننده درخواست‌های عمومی است.

این نماینده مجلس گفت: در مورد طرح‌های تامین آب پیگیری‌هایی صورت گرفته و امیدواریم که تابستان آینده به نتیجه برسد. البته به طور قطع منابع ما نسبت به سال‌های گذشته در شرایط مناسبی نیست.

به گفته جمیری در حوزه راه‌سازی، مشکل راه بندر ریگ به گناوه در حال برطرف شدن است. در مسیر دیلم به خوزستان هم قرار است طرحی فعال شود.

او افزود: اگر چه اعتبارات راه آهن برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی آن کافی نیست، اما امیدواریم با استفاده از تهاتر با نفت، این روند سرعت گیرد.

بیشتر بخوانید

۳ فروند شناور برای تردد ساکنان جزیره خارگ اختصاص می‌یابد قول وزارت بهداشت برای تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان قلب بوشهر

این نماینده مجلس ادامه داد: موضوع دیگری که برای مردم مهم است وضعیت درمانی بوشهر است که در این زمینه معاون وزیر بهداشت برای حل مشکلات بیمارستان قلب بوشهر قول داده و برای تامین آمبولانس ویژه بیمارستان گناوه و دیلم، اورژانس هوایی خارگ و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان این جزیره با صنعت نفت و تامین اجتماعی هماهنگی‌هایی شده است.

جمیری همچنین افزود: در حوزه منابع طبیعی مردم در سفر‌هایی که به روستا‌ها داشته‌ایم به ویژه در شمال استان مشکلاتی دارند که در نشست با مدیرکل منابع طبیعی استان و وزیر جهادکشاورزی تقاضا کردم که راهکار مناسبی برای این مسائل پیش‌بینی کنند.

او گفت: موضوع ته‌لنجی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مطرح شد که به استاندار دستور داد در ۱۰ روز طرح را به وزارت کشور ارائه دهد و وزارت کشور نیز ۱۰ روز زمان دارد که موضوع را آماده کند تا دولت بتواند تصمیم بگیرد. موضوع به جمع‌بندی رسیده و پیش‌رفته است، این وظیفه دولت است که شیوه‌نامه مناسب را طراحی کند و اگر نیاز باشد به مجلس ارائه دهد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس عبدالکریم جمیری راه آهن رئیس جمهور جزیره خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟