Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@10:25:06 GMT

دستگیری اعضای اصلی یک شرکت هرمی در فارس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۹۵۹۸

دستگیری اعضای اصلی یک شرکت هرمی در فارس

با دستگیری ۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی تحت عنوان یونیک فایننس در شیراز فعالیت‌های غیر قانونی این شرکت متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه شرکت یونیک فایننس هیچ گونه مجوز رسمی جهت فعالیت و جذب سرمایه مردم نداشته و با اقدامات متقلبانه نقدینگی شهروندان را به خارج از کشور انتقال داده است گفت: این اقدام باعث مالباختگی تعداد کثیری از شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی بیان داشت: این شرکت هرمی با وعده‌های واهی و فریبنده در زمینه سرمایه گذاری در بورس‌های خارجی و وعده خرید سهام شرکت‌های مطرح بین المللی اقدام به جذب دارایی شهروندان می‌نمود در حالی که در واقع هیچ فعالیت اقتصادی در این زمینه صورت نگرفته است.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با بیان اینکه در تحقیقات اولیه خروج ١٦ میلیون دلار از کشور با فعالیت لیدر‌های اصلی این شرکت هرمی محرز شده است گفت: تحقیقات در خصوص کشف ابعاد دیگر فعالیت‌های غیر قانونی این افراد ادامه دارد.

رئیس شورای قضایی استان فارس با تأکید بر اینکه هوشیاری و درایت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف فعالیت غیر قانونی این شرکت هرمی نقش بسزایی داشته است هشدار داد کسانی که در حال فعالیت‌های مشابه می‌باشند ضمن توقف فعالیت و مسترد نمودن پول شهروندان پیش از هرگونه برخورد قانونی از ادامه اقدام غیر قانونی در این حوزه و خروج ارز از کشور خودداری نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد مالباختگان می‌توانند جهت طرح شکایت از لیدر‌های بازداشت شده این شرکت به شعبه ۱۴ بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی شیراز واقع در بلوار جدید قرآن مراجعه نمایند و فعالیت سایر شبکه‌های مشابه را با تلفن ۱۱۳ به ضابطین اطلاع دهند.

گفتنی است این شاخه شرکت هرمی یونیک فایننس در شیراز دارای سرشاخه‌ها و لیدر‌های مستقل داخلی و رابط بین المللی بود که با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان فارس مورد ضربه واقع و فعالیت‌های مجرمانه آنان در خروج ارز از کشور متوقف شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دستگیری شرکت هرمی غیر قانونی استان فارس شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا