Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،امروز مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید والامقام حمیدرضا ترابی با میزبانی باشکوه مسئولان شهرستان اسدآباد، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و ایثارگران و آحاد مردم ولایتمدار این شهرستان انجام شد.

در این مراسم که سردار ظفری و مسئولین شهرستان اسدآباد نیز حضور داشتند پدر شهید ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم اسدآباد گفت:چشم انتظاری ما پس از ۳۶ سال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام حسینی مجد امام جمعه اسدآباد نیز در این دیدار بیان کرد: مقبره شهدای گمنام پارک جنگلی چشم امید مردم اسدآباد است.

او افزود: به علت کسالت حال مادرشهید ترابی، این موضوع به وی ابلاغ نشده است.

خواهر این شهید بزرگوار نیز با قرائت وصیتنامه‌ی شهید گفت:امروز ما پس از ۳۶ سال گمشده‌ی خود را پیدا کرده ایم.

خانم ترابی افزود:نمی‌توانیم حس خود را در این لحظه بیان کنیم، اما می‌توانیم اعلام کنیم امروز با در آغوش گرفتن مزارشهید به آرامش رسیده ایم.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکریم شهید شهید ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • غیرتی که در خون غلتید
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان