Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده بندی فدراسیون بین‌المللی فوتبال در رتبه اول آسیا و ۲۱ جهان باقی ماند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی فوتبال امروز دوم دی ۱۴۰۰ (۲۳ دسامبر ۲۰۲۱) آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در سال جاری میلادی را اعلام کرد که شاگردان دراگان اسکوچیچ با ۱۵۷۷ امتیاز در رتبه اول آسیا و ۲۱ جهان باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دراگان اسکوچیچ برای قرار گرفتن در جایگاه مناسبی در هنگام برگزاری قرعه‌کشی جام جهانی، نیازمند حفظ یا ارتقای جایگاه کنونی تا سه ماه آینده هستند.

تیم ملی ایران در ۴ بازی آینده خود در بهمن ۱۴۰۰ مقابل عراق و امارات و در فروردین ۱۴۰۱ مقابل کره جنوبی و لبنان باید به پیروزی دست پیدا کنند تا همچنان روند صعودی داشته باشد.

ملی‌پوشان ایران با کسب ۳ امتیاز از چهار بازی آینده خود می‌توانند صعود خود را به جام جهانی قطعی کنند. در صورتی که در هفتم بهمن ۱۴۰۰ تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی بتواند عراق را شکست دهد، سریعترین صعود خود به جام جهانی را رقم خواهد زد.

رده‌بندی تیم‌های فوتبال جهان به این شرح است:

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران فيفا رنکینگ فیفا رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز ادامه یافت که تیم ایران با قبول شکست ۲ بر یک برابر عربستان، باید برای کسب مقام سومی به میدان برود.   تیم پسران کشورمان در بازی نخست انفرادی توسط امیرکسری رنجبر به پیروزی رسید، اما در بازی دوم آراد زینلی نتوانست به برتری دست یابد، در ادامه تکلیف تیم برنده به دیدار دونفره کشیده شد که عربستان در نهایت ۲ بر یک برنده شد تا شاگردان امیرحسین اسفندیاری شانس حضور در فینال را از دست بدهند.   امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند. سرپرستی این تیم نیز بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است. رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.   گفتنی است در همین مسابقات، تیم دختران کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏