Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،یزدان آزرمی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان درجلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان همدان بیان کرد: اصلاح ساعات کار نانوایی‌ها با توجه به تمام ابعاد از سوی کمیسیون نظارت بر اصناف و اتحادیه سپرده شده است.

او افزود: تخصیص آرد یارانه‌ای به واحد‌های نانوایی برای پخت نان هیچ توجیهی غیر از ارائه خدمات کیفی به مردم نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان تاکید کرد: ایام تعطیلی مجاز نانوایی‌های شهرستان نیز با رعایت پوشش جامعه هدف بازنگری و به مردم اطلاع رسانی شود.

آزرمی خواستار ساماندهی فعالیت‌های نیابتی واحد‌های نانوایی و تعیین تکلیف مباشران شد و ادامه داد: کرایه حمل آرد به واحد‌های نانوایی نیازمند بازنگری و اصلاح است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری همدان کیفیت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق