Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:53:49 GMT

انفجار در بازار گل محلاتی/ ‏‬۲ نفر جان باختند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۰۰۵۹

انفجار در بازار گل محلاتی/ ‏‬۲ نفر جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی اظهار داشت: ساعت ۱۴:۵۰ امروز یک مورد انفجار و آتش سوزی در بازار گل محلاتی خیابان زمزم تقاطع شهید محلاتی به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اطلاع داده شد و ۴ ایستگاه آتش نشانی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: عوامل شهرداری در محل حاضر شده و مشاهده کردند که ۴ یا ۵ مغازه دچار حادثه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این مغازه‌ها انفجاری رخ داده و موجب شده آتش به سایر مغازه‌ها سرایت کرده و تخریب صورت گیرد.

ملکی گفت: آتش نشانان همزمان با عملیات اطفا، عملیات جستجو را نیز آغاز کردند تا به این لحظه دو نفر از زیر آوار خارج شده اند که متأسفانه فوت کردند و چند نفر دچار مصدومیت شده بودند. عملیات اطفا انجام و آتش خاموش شده است اما آتش نشانان همچنان در محل حضور دارند تا اگر کسی زیر آوار مانده باشد به آنها دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 5382529

منبع: مهر

کلیدواژه: بهرام عین اللهی ویروس کرونا واکسن کووایران برکت ویروس کرونا سویه اومیکرون کرونا کووید 19 واکسن کرونا مکمل های غذایی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نسخه الکترونیک آمار کرونا سازمان غذا و دارو سازمان بیمه سلامت واکسیناسیون ارز دارو کمال حیدری شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری سی بی اس، در این بیانیه آمده است: تیراندازی هنگامی رخ داد که ماموران اداره پلیس شهر شالوت برای اجرای حکم دستگیری یک مظنون به محل اقامت وی مراجعه کرده بودند.

بر اساس این بیانیه، در جریان این تیراندازی، علاوه بر مظنون اصلی که هدف گلوله افسران پلیس قرار گرفت و جان خود را از دست داد، ۲ مظنون دیگر نیز در خانه‌ای که از آنجا به سمت مأموران پلیس تیراندازی شده بود، دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس شهر شالوت منتقل شدند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه چهارمین افسر پلیس که در این حادثه تیراندازی هدف اصابت گلوله قرار گرفت، به بیمارستان منتقل شده، آمده است: حال این افسر پلیس وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!