Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه امروز در نشست خبری مشترک با فواد حسین، همتی عراقی خود گفت: درباره مذاکرات با ریاض گفت: منتظر هستیم پاسخ قانع کننده‌ای از عربستان بشنونم هفته گذشته موافقت عربستان برای صدور ویزا برای سه دیپلمات ما به عنوان دیپلمات‌های مستقر نزد سازمان همکاری اسلامی در جده دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه امروز در نشست خبری مشترک با فواد حسین، همتی عراقی خود گفت: درباره مذاکرات با ریاض گفت: منتظر هستیم پاسخ قانع کننده‌ای از عربستان بشنونم هفته گذشته موافقت عربستان برای صدور ویزا برای سه دیپلمات ما به عنوان دیپلمات‌های مستقر نزد سازمان همکاری اسلامی در جده دریافت کردیم.

«انتخاب»، امیرعبداللهیان گفت: به کوشش فؤاد حسین و مصطفی الکاظمی ما در دور آینده مذاکرات ایران و عربستان در بغداد شرکت خواهیم کرد. از مساعی جمیله دولت عراق برای رفع سوءتفاهمات و بازگشت روابط به حالت طبیعی تشکر کنم. ایران مجموعه‌ای از پیشنهادهای عملی را به طرف عربستانی ارائه دادیم و طرف سعودی پیشنهادهای ایران را با نگاه مثبت بررسی کردند و ان‌شاءالله هیأت‌های دو کشور در آینده نزدیک در بغداد گردهم می‌آیند. امیدواریم هیأت‌های فنی از سفارتخانه‌ها بازدید کنند.

یکبار دیگر مایلم از تلاش‌های صمیمانه عراق برای اعزام پرواز اختصاصی و انتقال سفیر ایران برای تکمیل درمانش به تهران تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر عبداللهیان وزارت خارحه ایران عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان