Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر پنج‌شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر در گفت‌وگویی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به دوم دی‌ماه ۱۹ تَن مشکوک و یا با علائم قطعی ابتلا به کرونا توسط اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی همچنین بستری شدن ۱۷ تَن از این افراد را مورد توجه قرار داد و گفت: ۲۰ تَن که طی روزهای گذشته بستری شده بودند، نیز به تشخیص پزشکان معالج برای انجام درمان در منزل از بیمارستان مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیر مجموع بیمارانی که در حال حاضر در قم بستری هستند را ۹۵ تَن ذکر کرد و افزود: ۱۱ تَن به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: از ۱۸۸ آزمایش کرونای انجام شده نتیجه هفت مورد مثبت شد.

وی همچنین در پایان بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون همگانی کرونا در قم یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۵۶۶ دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.

وضعیت کرونایی قم که از ۲۳ تیرماه امسال به رنگ قرمز، از ۲۰ شهریورماه به رنگ نارنجی و از ۳۰ مهرماه به رنگ زرد درآمده بود، از روز ۵ آذرماه جاری به رنگ آبی درآمد.

شهروندان برای طرح هر گونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند به منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام نخستین ام‌.آر.آی توسط دستگاه نسل جدید در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _به خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه ، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه‌اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم است که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: امید است با بهره‌برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

محمدی همچنین خبر داد: با پیگیری‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه، یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب راه‌اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام‌آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با راه اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان جهت ارائه خدمات لازم به بیماران به ۵ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 748051

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود