Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس مظلومی پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سهم بیش از یک درصدی بیمه تعاون از کل صنعت بیمه کشور اظهار داشت: در این بین در حالی که سهم آذربایجان شرقی از برآورد بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی درآمد سیستم بیمه کشور حدود ۳.۸ درصد است، سهم استان در سبد درآمدی بیمه تعاون  بیش از ۷ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزایش تعداد شرکت های بیمه ای به دلیل گشایش در این صنعت در مدتی کوتاه را یکی از دلایل برخی رقابت های ناسالم این حوزه دانست و افزود: خوشبختانه در مجموعه بیمه تعاون بجز بیمه نامه های کسب و کار که به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب می شود، در سایر حوزه های بیمه ای تنها به دنبال افزایش سودآوری خود هستیم نه رقابت با دیگر شرکت ها.
مدیر عامل بیمه تعاون کشور خاطر نشان کرد:  بنگاه های اقتصادی علاوه بر فعالیت اصلی خود، برخی مسئولیت اجتماعی نیز دارند که بیمه تعاون در این خصوص در سال ۹۸ زنگ بیمه مدارس را با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم بیمه ای به زبانی ساده و قابل فهم اجرا کرد و در دوران کرونا نیز این طرح با ارسال هدایا و بسته های آموزشی به دانش آموزان ابتدایی ادامه یافته و در برخی فعالیت های ورزشی نیز حضور داریم.

وی در تشریح دیگر اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: در مدت شیوع بیماری کرونا با پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت تعطیلی بدلیل این همه گیری، از برچیده شدن سه هزار واحد کسب و کار کوچک و متوسط جلوگیری کردیم که این اقدامات در کنار دیگر خدمات توسط یک هزار نمایندگی بیمه تعاون در کل کشور و برای ۴۰۰ هزار بیمه شده صورت گرفته است.

مظلومی تصریح کرد: یکصد نمایندگی بیمه تعاون نیز در آذربایجان شرقی فعال هستند که ۳۰ مورد از این نمایندگی ها مختص خدمات بیمه عمر بوده و باقی خدمات مختلط بیمه ای را به مشتریان ارائه می کنند و در این بین بیمه درمانی واحدهای کسب و کار کوچک و متوسط مختص بیمه تعاون بوده و این دسته از کسب و کارها با هر تعداد نیرو می توانند از خدمات بیمه ای درمان بهره مند شوند.

مدیر عامل بیمه تعاون تسریع در پرداخت خسارت های بیمه ای را مهمترین وجه تمایز و مزیت رقابتی این مجموعه عنوان و تصریح کرد: حتی در دوردست ترین نقطه کشور نیز ارزیابی خسارت را با واحدهای سیار خود در ۴۵ دقیقه انجام می دهیم و تنها و اولین شرکت بیمه هستیم که مرکز تماس سنجش رضایت را برای تماس با خدمت گیرندگان و ارزیابی رضایت و پیگیری شکایت مشتری و جلب رضایت نهایی آنها راه اندازی کرده ایم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۵

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه آذربایجان دانش آموزان کسب و کار مدیرعامل بیمه تعاون کشور یونس مظلومی فارس تبریز بیمه تعاون بنگاه های اقتصادی بیمه تعاون کسب و کار بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود