Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عارف خدرلو روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: معابر و خیابان های برخی از مناطق شهر تحت تاثیر وضعیت نامطلوب دستفروشان قرار گرفته و علاوه بر چهره نامناسب موجب نارضایتی شهروندان نیز شده است.

وی ادامه داد: از مدیریت جدید شهرداری انتظار می رود هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی سد معبر و همچنین اجرای مصوبات کارگروه های مختلف و ارایه گزارش به فرمانداری اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: سهل انگاری در اجرای دقیق سد معبر در گذشته موجب سواستفاده برخی از افراد شده که نیاز است شهرداری با همکاری شورای شهر اقدامات لازم را در این خصوص در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

خدرلو با اشاره به اینکه توزیع عادلانه کالاهای اساسی وظیفه مسوولان است، اضافه کرد: کالاهایی که دولت برای تامین آن یارانه های سنگین پرداخت می کند باید به صورت عادلانه و با سازوکار مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در راستای توزیع عادلانه این کالاها با متخلفان و مباشران و هر فردی که قصد سواستفاده از بیت المال را داشته باشد از طریق تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه طرح های اصلاح هندسی در برخی میادین، خیابان ها و معابر عمومی شهری و همچنین نحوه توزیع کالاهای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و هشت هزار و ۶۰۰ واحد صنفی و حدود هزار دستفروش در این شهرستان فعالیت می کنند.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی اصناف سد معبر ستاد تنظیم بازار سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی اصناف مهاباد آذربایجان غربی اصناف سد معبر ستاد تنظیم بازار سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز