Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@11:54:58 GMT

دستگیری ۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۱۷۹۳

دستگیری ۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی

رئیس کل دادگستری فارس گفت: با دستگیری ۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی تحت عنوان یونیک فایننس در شیراز فعالیت های غیر قانونی این شرکت متوقف شد.
حجت الاسلام و المسلمین کاظم موسوی با اعلام این خبر با اشاره به اینکه شرکت یونیک فایننس هیچ گونه مجوز رسمی جهت فعالیت و جذب سرمایه مردم نداشته و با اقدامات متقلبانه نقدینگی شهروندان را به خارج از کشور انتقال داده است گفت: این اقدام باعث مالباختگی تعداد کثیری از شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: این شرکت هرمی با وعده‌های واهی و فریبنده در زمینه سرمایه گذاری در بورس‌های خارجی و وعده خرید سهام شرکت‌های مطرح بین المللی اقدام به جذب دارایی شهروندان می‌نمود در حالی که در واقع هیچ فعالیت اقتصادی در این زمینه صورت نگرفته است.

این مقام ارشد قضائی استان فارس با بیان اینکه در تحقیقات اولیه خروج ١٦ میلیون دلار از کشور با فعالیت لیدرهای اصلی این شرکت هرمی محرز شده است گفت: تحقیقات در خصوص کشف ابعاد دیگر فعالیت‌های غیر قانونی این افراد ادامه دارد.

رئیس شورای قضائی استان فارس با تأکید بر اینکه هوشیاری و درایت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف فعالیت غیر قانونی این شرکت هرمی نقش بسزایی داشته است هشدار داد کسانی که در حال فعالیت‌های مشابه می‌باشند ضمن توقف فعالیت و مسترد نمودن پول شهروندان پیش از هرگونه برخورد قانونی از ادامه اقدام غیر قانونی در این حوزه و خروج ارز از کشور خودداری نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: مالباختگان می‌توانند جهت طرح شکایت از لیدرهای بازداشت شده این شرکت به شعبه ۱۴ بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی شیراز واقع در بلوار جدید قرآن مراجعه نمایند و فعالیت سایر شبکه‌های مشابه را با تلفن ۱۱۳ به ضابطین اطلاع دهند.

گفتنی است این شاخه شرکت هرمی یونیک فایننس در شیراز دارای سرشاخه‌ها و لیدرهای مستقل داخلی و رابط بین المللی بود که با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان فارس مورد ضربه واقع و فعالیت‌های مجرمانه آنان در خروج ارز از کشور متوقف شد.

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دستگیری ۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی دستگیری دستگیری قاچاقچی دستگیری اراذل و اوباش دستگیری لیدر غیر قانونی شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه

محمدرضا کردان فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: بنا بر گزارش پایگاه یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی شهرستان مبنی بر خبر واصله از سوی میراث بانان افتخاری مبنی بر حضور افراد ناشناس در منطقه، ماموران یگان حفاظت به همراه عوامل انتظامی با دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران پس از بررسی و صحت و سقم خبر، خودروی اعلام شده شناسایی و بعد از بازدید و بررسی از خودروی اعلامی، توانستند ۲ستگاه فلزیاب به‌همراه یک دستگاه ردیاب آنتنی کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دراین رابطه ۵ نفر با هویت معلوم دستگیر شدند و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

او افزود: طبق قانون، ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی کشور است.

کردان گفت: اگر استفاده از دستگاه فلزیاب به‌منظور کشف آثار و اموال تاریخی باشد، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد، در این راستا از تمامی مردم استان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موردی در این خصوص مراتب را با ستاد خبری یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با شماره تماس ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند