Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:35:59 GMT

مردم تحت تأثیر جوسازی و فراخوان ها قرار نگیرند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۱۸۷۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مولوی گرگیج، امام جمعه سابق آزادشهر بر حفظ وحدت مذاهب اسلامی برای مقابله با تلاش صهیونیسم و استکبار جهانی تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: اظهارات و سخنرانی بنده در نمازجمعه اخیر آزادشهر موجب بروز برخی مواضع و همچنین ناراحتی علاقمندان اسلام و اهل بیت شد که در همان مقطع زمانی و بلافاصله هم واقعیت نظر خود را طرح و هم عذرخواهی و بارها تاکید کرده و می‌کنم که هم من و هم همه اهل سنت محب اهل بیت (ع) بوده و این محبت در مذهب ما از اصول اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان متاسفانه شاهد هستیم که برخی جریانات ضد دین مانند منافقین و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند که تا مدتی قبل کمر به تخریب بنده بسته بودند و مرا با الفاظ رکیک خطاب قرار می‌دادند حال به دفاع از من پرداختند و این حقیقت بر هیچ انسان عاقل و آزاده‌ای پوشیده نیست که هدف آنها دفاع از من و اسلام و اهل سنت نیست بلکه تلاش برای ایجاد و تعمیق اختلاف بین مذاهب اسلامی و ایجاد درگیری در داخل کشور است.

من همانند گذشته خود را از این جریانات و افراد جدا می‌دانم و به همه آحاد مردم و علاقمندان خود تاکید می‌کنم تحت تاثیر این جوسازی‌ها و فراخوان‌ها قرار نگیرند و اجازه بدهند در فضای مسالمت‌آمیز و آرام این اختلافات مرتفع شود و از علاقه‌مندان خود می‌خواهم از هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.

حضور در نماز جمعه جزء فرایض دین مبین اسلام است و متکی به من و هیچ فرد دیگری نیست لذا از همه مردم مسلمان به ویژه اهل سنت منطقه دعوت می‌کنند در این فریضه دینی شرکت و حضور پررنگ داشته باشند.

کد خبر 5382512

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادشهر مولوی گرگیج وحدت شیعه و سنی ویروس کرونا بوشهر شب یلدا بارش باران آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا آتش سوزی عکس استانها قاسم سلیمانی ایلام تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مطالبه مردم مؤمن و انقلابی کشور این است که باید با حرمت‌شکنان حریم امن الهی در عرصه عفاف و حجاب برخورد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری در تجمع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور و فراجا با بیان اینکه موشک‌باران ایران به خاک رژیم غاصب صهیونیستی توانست این رژیم کودک‌کش و آمریکا را در هم بشکند، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در موشکی است که همراه با آیه شریفه «و ما رمیت اذ رمیت» شلیک می‌شود، موشک‌های ایران اسلامی همراه با ایمان و اعتقاد به ذات اقدس الهی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن بداند که مردم ایران پای ارزش‌های ناب اسلامی استوار ایستاده‌اند، افزود: روزی که مردم احساس کنند اسلام در خطر است و همه باید حضور پیدا کنند و حضوری باشکوه داشته باشند، می‌آیند و قدم‌های استواری در این مسیر بر می‌دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن احساس می‌کند با تهدید جامعه با مسئله حجاب می‌تواند به اسلام و انقلاب ضربه بزند، بر لزوم عملیاتی‌سازی هرچه سریع‌تر قانون عفاف و حجاب در کشور اشاره و با تأکید بر این که حجاب حریم صلاح خانواده و جامعه است، گفت:  مطالبه مردم مؤمن و انقلابی کشور این است که در عین مبارزه با ناقضان امنیت و فاسدان اقتصادی باید با حرمت‌شکنان حریم امن الهی در عرصه عفاف و حجاب که فرهنگ دینی جامعه اسلامی را نشانه گرفته‌اند برخورد شود.

سخنران اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور و فراجا ضمن تأکید بر اهمیت مبارزه جدی همگانی با مفسدان و قانون‌شکنان تمام ساحت‌های جامعه، تصریح کرد: در مبارزه با فساد، اسلام تماشاچی نمی‌خواهد و در گستره تاریخ هرجا مردم تماشاچی شدند، دشمن به بی‌حیایی‌ها در جامعه دامن زد و به دین خدا توهین‌هایی را رواداشت.

ماندگاری، حجاب را نه‌تنها قانون اسلام و کشور بلکه مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه دانست و افزود: در برخورد با پدیده بی‌حیایی و بی‌عفتی همه ارگان‌ها باید در کنار هم به نقش و رسالت دینی و قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار