Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی حیدری شامگاه پنجشنبه در جمع اهالی شهرستان خانمیرزا در مسجد جامع المهدی(عج) شهر آلونی تاکید کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی با استفاده از توان گروه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم اهتمام دارند و در این راستا مسوولان تلاش جهادی دارند.
وی افزود: باید روند توسعه جهشی با استفاده از منابع دولتی، بخش خصوصی و بنیادهای ملی تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری تصریح کرد: راه‌اندازی و گسترش. صنایع‌دستی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، مشاغل خانگی و توسعه کشاورزی جزو اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.
وی یادآور شد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری، کشاورزی، دامپروری، کشاورزی و استفاده از تنوع آب و هوایی می‌تواند در ارتقای بخش اقتصاد اثرگذار باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این استان به‌ویژه شهرستانی‌های لردگان و خانمیرزا نسبت به ابتدای پیروزی دوران انقلاب اسلامی ایران پیشرفت و توسعه چشمگیری داشته اما هنوز به مطلوبیت نرسیده است.
وی گفت: مردم برای رفع مشکلات کنونی با مسوولان انقلابی دارای روحیه جهادی، دغدغه‌مند و پاک‌دست کمک و همراهی کنند تا مجلس و دولت انقلابی به موفقیت‌های مطلوب‌تری برسد.
حیدری تاکید کرد: مردم دغدغه‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارند اما رفع مشکلات متراکم کنونی به صبر و شکیبایی نیاز دارد و نمی‌توان آن را در کوتاه‌مدت از دولت و مجلس مطالبه کرد.
به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از اهالی خانمیرزا دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل مرتبط با این شهرستان را ارائه کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ صورت میدانی از مناطق مختلف و طرح‌های شهرستان خانمیرزا بازدید و در نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی شرکت کرد.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.
آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۵۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها آلونی چهارمحال وبختیاری غلامعلی حیدری سودجانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلونی چهارمحال وبختیاری آلونی چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد