Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر بهاروند، سرپرست غیرقانونی نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال در حالی ارتباط همکارانش با جادوگر و رمال ساکن کلاک کرج را تکذیب کرد که مدارک و مستندات و شواهد اثبات می کند رئیس و نایب رئیس اول فدراسیون به اتفاق گروهی از همکارانشان که با آنها وارد تشکیلات فوتبال شده اند، از مریدان جادوگر و رمال ساکن کرج هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در حاشیه همایش پرخرج و پرهزینه گردهمایی خانوادگی روسای هیات های فوتبال سراسر کشور که به میزبانی هتل عباسی اصفهان برگزار شده و برگزاری اش این سوال را به همراه داشته که چرا فدراسیون مجمع عمومی خود را برگزار نمی کند تا تکلیف پست های غیر قانونی دو نایب رئیس و یک عضو هیات رئیسه مشخص شود، اتفاقات عجیبی رخ داد.

یکی از عجیب ترین حوادث، موضع‌گیری حیدر بهاروند، نایب‌رئیس غیرقانونی فدراسیون فوتبال علیه منتقدان بود. سرپرست غیرقانونی نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال که امیدواریم هزینه های برپایی همایش اصفهان را از حساب سازمان لیگ و در حقیقت از جیب باشگاه ها نداده باشد، در این همایش به شکل عجیبی به منتقدان شهاب عزیزی‌خادم حمله کرد و آنها را دشمن تیم‌ملی نامید. این کار حیدر بهاروند که منافع شهاب عزیزی خادم را مساوی با منافع ملی و تیم ملی می داند، توهین بزرگی به فوتبال ایران است. شهاب عزیزی خادم در ماه‌های گذشته با عملکرد خود و مهم تر از آن با دعوت از شرکای تجاری خود و حمید مهرعلی به فدراسیون فوتبال و دخالت دادن این شرکا نظیر غلامرضا علیخانی در فعالیت های تجاری فدراسیون فوتبال از پوشاک تا وی ای آر، نشان داده برایش منافع شخصی و گروه رفقا و شرکا اهمیت ویژه ای دارد و برابر کردن منافع چنین شخصی با منافع ملی چیزی جز توهین به فوتبال ایران نیست.

بدتر از این رفتار اهانت آمیز حیدر بهاروند، موضوع آنجایی عجیب‌تر می‌شود که سرپرست غیرقانونی نایب رئیسی دوم فدراسیون ارتباط همکارانش با جادوگر را کتمان می کند. رسانه طرفداری مدارکی در اختیار دارد که نشان می دهد رئیس فدراسیون فوتبال با رمال و جادوگر ساکن منطقه کلاک کرج ارتباط دارد و ۱۷ سال است مداوم نزد او می رود.

درباره روابط حمید مهرعلی با همین شخص هم شواهد و مدارک مستند وجود دارد، مدارکی که به هیچ وجه قابل انکار نیست.

حیدر بهاروند یا از تمام این ماجراها بی‌خبر است که اگر اینگونه باشد، امیدواریم وقتی خبردار شد، دامن خود را از این آلودگی پاک کند و خود را از این بازی جادو و جادوگری، رمالی و خرافه پرستی کنار بکشد و اگر هم می داند و خودش را به ندانستن زده، توقع داریم حداقل سکوت کند و به منتقدان اهانت نکند.

حیدر بهاروند همچنین مدعی شده منتقدان با شهاب عزیزی خادم مشکل شخصی دارند! جناب بهاروند دروغ چرا؛ مشکل منتقدان با رئیس فدراسیون فوتبال اصلاً شخصی نیست ولی مشکل، شخص ایشان است که متاسفانه در دوره ریاستش اتفاقات خوبی در فوتبال ایران رخ نداده و همین مسائل از ماجرای خوبان عالم و خرافه پرستی تا اجاره اسباب بازی هنگ‌کنگی به اسم سیستم کمک داور ویدیویی از شرکت وابسته به اسرائیل، آن هم در شرایطی که یک دستگاه وی ای آر مورد تایید فیفا همان زمان در تهران حاضر بوده و می‌توانسته رایگان مورد استفاده قرار بگیرد و خطاهای دیگر نظیر ورود پابرهنه رابر دومان به قرارداد پوشاک تیم ملی، ناپدید شدن لباس‌های آل اشپورت، کم شدن لباس های آدیداس در انبار، سفر رفقا و شرکا همراه تیم های ملی فوتبال و فوتسال، داستان های لیتوانی، پاداش های منامه، پرونده سازی برای منتقدان، شفاف نبودن حساب های مالی فدراسیون به گفته مهرداد سراجی عضو هیات رییسه، دخالت های بیجای مشاور حقوقی فدراسیون به گفته احمدرضا براتی عضو دیگر هیات رییسه، دروغ بزرگ ماجرای ساختگی ویلموتس دو که خیلی زود مشخص شد علیرضا حائری پناهنده ای که پشت این شکایت ناحق و غرامت خواهی ناجوانمردانه است در لیتوانی همراه مهرعلی، عزیزی خادم و علی عالی بوده و این اواخر هم به مسلخ فرستادن مهدی مهدوی کیا و قربانی کردن سرخابی ها در آسیا، سیاه ترین دوران فوتبال ایران را رقم زده و نمی توان تمام این تخلف های ریز و درشت را پشت موفقیت‌های تیم ملی که حاصل تلاش کادرفنی و ملی پوشان است، مخفی کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم فوتبال ایران حیدر بهاروند نایب رئیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!