Web Analytics Made Easy - Statcounter

حماس به صهیونیست‌ها درباره ادامه تعلل درباره غزه و کارشکنی در روند بازسازی آن هشدار داد و از آماده بودن مقاومت فلسطین برای رویارویی با اشغالگران خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، یک منبع وابسته به جنبش حماس اعلام کرد که اشغالگران هیچ اقدام جدی برای غزه چه در زمینه بازسازی و چه رفع محاصره آن به عمل نیاورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع گفت که صهیونیست‌ها با این بازی که در پیش گرفته‌اند به دنبال فشار بر مقاومت هستند.

منبع مذکور اعلام کرد: اشغالگران به دنبال تاخیر پرونده بازسازی غزه هستند و به دنبال گره زدن موضوع بازسازی غزه با موضوع نظامیان اسیر این رژیم نزد گردان‌های قسام هستند در حالی که حماس این موضوع را موضوعی جدا که ربطی به بازسازی غزه ندارد، قلمداد می‌کند.

این منبع افزود: رهبران حماس به میانجی گران گفته‌اند که این دو از هم جدا هستند و پرونده‌ها نباید به هم گره زده شود. بدون شروط مقامت و تبادل کامل اسیران، هیچ نظامی اسرائیلی آزاد نخواهد شد.

منبع وابسته به حماس تاکید کرد: متاسفانه میانجی گران توان وادار کردن اشغالگران به تحق هرگونه دستاوردی در زمینه اوضاع غزه را ندارند. تلاش‌های میانجی گران با لجاجت اسرائیل روبرو می‌شود. رژیم صهیونیستی به دنبال تحمیل شروط خود بر مقاومت است که ما آنرا مورد مخالفت قرار می‌دهیم.

این منبع اعلام کرد: مقاومت موضع قوی در قبال تحولات خواهد داشت. با توجه به اوضاع معیشتی غزه، امکان صبر طولانی وجود ندارد. مقاومت توان رویارویی جدید برای تحقق کرامت ملت فلسطین را دارد.

منبع مذکور درباره آنچه هیئت مصری که اخیرا به غزه سفر کرده است به رهبران حماس گفته است، هم تصریح کرد: میانجی گر مصری یا هر میانجی گر دیگری به خود اجازه نمی‌دهد که حامل پیام تهدید برای مقاومتی باشد که هراسی از اشغالگران ندارد. ما هراسی از تهدیدات نداریم. این مقاومت است که پیام تهدید آشکار به اشغالگران می‌دهد که ادامه حملات و اقدامات علیه اسیران و علیه ملت ما در همه شهرها، تاوان سنگینی برای آنها به دنبال خواهد داشت و مقاومت صبرش زیاد نیست.

هنیه: عادی‌سازی خنجر مسمومی در پهلوی ملت فلسطین استخشم فلسطینیان از ادعاهای رئیس لیست متحد عربی در کنست رژیم اشغالگر

از سوی دیگر نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که جنبش متبوعش پیامی شدید اللحن در مورد اسرا برای رژیم صهیونیستی ارسال و تاکید کرده که هرگونه اعمال فشار بر اسرای فلسطینی، ممکن است به انفجار اوضاع در خارج از زندان‌ها منجر شود.

صالح العاروری در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای الاقصی تصریح کرد که ما اکنون در یک نبرد همه جانبه با دشمن صهیونیستی هستیم و ممکن است تنش و درگیری‌ها در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی به خارج از آن منتقل شود.

العاروری اظهار داشت که اسرای فلسطینی به سازمان زندان‌های صهیونیستی ابلاغ کرده‌اند که اگر در اقدامات و مجازات‌های اعمال شده بر بانوان اسیر تجدیدنظر نکند، وارد نبردی نامحدود و همه‌جانبه علیه این رژیم خواهند شد.

وی تصریح کرد که جنبش متبوعش به تماس با طرف‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور مطلع ساختن آنان از وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»

حزب الله با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد: رزمندگان مقاومت در راستای دفاع از ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آن، بعد از ظهر امروز دوشنبه محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه نظامی «رویسات العلم» در ارتفاعات کفرشوبا را با آتش توپخانه هدف قرار دادند.

براساس این بیانیه، نقاط مورد نظر مقاومت با دقت مورد اصابت آتش توپخانه رزمندگان مقاومت قرار گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان، همچنین یک هدف نظامی صهیونیست ها در شهرک عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله مستقیم قرار داد.

در مقابل، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هواپیماهای این رژیم، نقاطی را در مناطق راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

این در حالی است که «آبیشای لیوی» خاخام صهیونیست با اشاره به اوضاع دشوار ارتش رژیم صهیونیستی به علت حملات کوبنده حزب الله در شمال فلسطین اشغالی گفت که این وضعیت از زمان شکل گیری رژیم جعلی اسرائیل در سال ۱۹۴۸ سابقه نداشته است.

لیوی که در فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شمال فلسطین اشغالی فعالیت می‌کند، افزود که از سال ۱۹۴۸ تاکنون، عید موسوم به «پسح» به این شکل در ارتش برگزار نشده و همه شهرک‌ها به پایگاه تبدیل شده‌اند.

وی به رسانه صهیونیستی «سروگیم» گفت: در نتیجه اوضاع جبهه شمالی، نیروهای احتیاط شمارشان چند برابر شده است. ما به پایگاه‌های نظامی رفتیم تا آنها را برای عید مهیا کنیم. دسترسی به آنها سخت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس