Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:33:24 GMT

جهاد سلامت و خدمت رسانی در کرج اجرا شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۴۶۰۸

جهاد سلامت و خدمت رسانی در کرج اجرا شد

مصطفی حمزه زاده روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از نیازهای اصلی محرومان دسترسی رایگان به خدمات درمانی و بهداشتی است که کمک به بیماران نیازمند از ماموریت های قرارگاه فرهنگی جهادی تواصی مرکز افق آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر به شمار می رود.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح ویژه افرادی است که شرایط مالی، محیطی و خانوادگی مناسبی ندارند و در انتظار کمک های هر چند ناچیزی هستند تا بتوانند زندگی بهتری را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این قرارگاه با تامین هزینه بیماران و بی تفاوت نبودن نسبت به درد و رنج دیگران، شرایطی را فراهم می کند تا بیماران رنجی جز بیماری نداشته باشند.

حمزه زاده افزود: برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند بر لب بیماران نیازمند می تواند زیباترین مصداق همدلی برای مشارکت کنندگان باشد.

وی تصریح کرد: جهاد سلامت امروز با حضور گروه های جهادی پزشکی قرارگاه تواصی با ظرفیت ویزیت رایگان ۲ هزار نفر در ۱۵ گرایش تخصصی حوزه سلامت و خدمات اجتماعی انجام شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج یادآور شد که همچنین این جهاد مقدس با همکاری گروه های جهادی، خیرین و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز اجرا می شود که ضمن ویزیت و مشاوره رایگان، اقدام به تامین داروی رایگان برای ولی نعمتان انقلاب می کنند.

حمزه زاده خدمات رایگان این قرارگاه را شامل مامایی، داروخانه، تزریقات، چشم پزشکی، دندانپزشکی، پزشک عمومی، غربالگری چشم و گوش، روانشناسی، مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده، مشاوره کار و فناوری، غرفه بازی و سرگرمی کودکان و میز خدمت با حضور مسوولین استان برشمرد.

جهاد سلامت و خدمت رسانی در طی ایام سوگواری فاطمیه در پنج بقعه متبرکه استان البرز برگزار خواهد شد و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سه) با حضور ۱۵ پزشک متخصص در بقعه متبرکه امامزاده محمد (ع) حصارک کرج برگزار خواهد شد.

در ۴۵ بقعه متبرکه استان البرز ویژه برنامه هایی در سوگواره یاس نبوی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کرج گروه های جهادی استان البرز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کرج گروه های جهادی سازمان اوقاف و امور خیریه کرج گروه های جهادی استان البرز بهداشت و سلامت استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است