Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) به رهبر کاتولیک‌های جهان عنوان کرد: گرامی‌داشت ولادت حضرت عیسی (ع) فرصتی جهت یادآوری اسوه‌ی نوع‌دوستی و بشارت‌دهنده‌ی رستگاری مستضعفان است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن میلاد عیسی‌بن مریم (ع) به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان و همه‌ی مسیحیان جهان، گرامی‌داشت این ولادت پربرکت را فرصتی جهت تکریم حضرت مریم (سلام‌الله علیها) و یادآوری خصایص اخلاقی اسوه‌ی نوع‌دوستی و بشارت‌دهنده‌ی رستگاری مستضعفان، حضرت مسیح(ع) در ایستادگی در برابر ظلم و جور سلطه‌گران و امیدبخشی به آینده‌ای درخشان برای بشریت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عالی‌جناب پاب فرانسیس

رهبر کاتولیک‌های جهان

با کمال مسرت، فرارسیدن سالروز میلاد مسعود پیامبر صلح و مهربانی، حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال 2022 میلادی را به جناب‌عالی و همه‌ مسیحیان جهان، صمیمانه تبریک می‌گویم.

میلاد عیسی روح‌الله، مظهر تجلی اراده و قدرت خداوند است و جایگاه معنوی مریم مقدس، نشان‌دهنده‌ی عظمت مقام زن در هستی‌شناسی ادیان الهی است؛ «و یاد کن آن‌گاه که فرشتگان گفتند: ای مریم، همانا خداوند تو را برگزید و پاکیزه گردانید و بر زنان جهانیان برتری بخشید.»

گرامی‌داشت این ولادت پربرکت، فرصتی است جهت تکریم حضرت مریم (سلام‌الله علیها)، و یادآوری خصایص اخلاقی اسوه‌ی نوع‌دوستی و بشارت‌دهنده‌ی رستگاری مستضعفان، حضرت مسیح(ع) در ایستادگی در برابر ظلم و جور سلطه‌گران و امیدبخشی به آینده‌ای درخشان برای بشریت.

از تلاش‌های جنابعالی برای نزدیک کردن دل‌ها و دیدگاه‌های پیروان ادیان ابراهیمی تشکر می‌کنم و از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و شادکامی و سرافرازی همه‌ی بندگان خدا و آحاد بشر را مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی کاتولیک های جهان دهنده ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی