Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:14:51 GMT

احتمال اکران «خط فرضی» در تابستان سال آینده

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۵۰۴۸

احتمال اکران «خط فرضی» در تابستان سال آینده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فرنوش صمدی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «خط فرضی» در یادداشتی به تشریح آخرین وضعیت فیلم خود پرداخت و نوشت: سینما و اکران فیلم در ایران هم مثل تمام دنیا در این ۲ سال پاندمیک شرایط سختی را پشت سر گذاشته اما به نظر می‌آید آهسته آهسته قرار است که همه چیز به حالت قبل برگردد، البته با قطعیت نمی‌شود گفت دقیقاً اوضاع مثل قبل شود، مخصوصاً در کشور ما که شرایط بد اقتصادی هم گریبانگیر مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه آورده است: قطعاً من هم مثل همه فیلمسازها علاقه‌مندم فیلمم را در سینما و به صورت اکران سراسری کنار مردم ببینم. امیدوارم این امکان فراهم شود که فیلم «خط فرضی» تابستان سال آینده اکران عمومی داشته باشد.

فیلم سینمایی «خط فرضی» ساخته فرنوش صمدی به تهیه‌کنندگی علی مصفا که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، تاکنون در بیش از ۲۵ فستیوال در دنیا از جمله تورنتو، لندن، سمینسی، گوآ، قطر، تایپه، استانبول، ویلادوکند، بیروت، مسکو… حضور داشته است.

سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و آیلین جاهد بازیگران اصلی این فیلم هستند.

کد خبر 5382969 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم خط فرضی فرنوش صمدی فیلم سینمایی شب یلدا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه مستند سیما پیمان جبلی چهلمین جشنواره فیلم فجر سازمان سینمایی قاسم سلیمانی شبکه نسیم رادیو صبا تئاتر شهر فیلم کوتاه حوزه هنری خط فرضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» در مراسم اکران این فیلم گفت: مستند «از اراک تا تل‌آویو» روایت اجتماعی از مردم اراک در شب عملیات جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خود مقابل رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی است و فیلم تلاش می‌کند روایت مستند از تنوع اجتماعی مردم اراک و احساس شور، نشاط، غیرت و اقتدار را به نمایش بگذارد.
حاج محمدحسینی با بیان اینکه فیلم با روایتی هنری تلاش می‌کند این رشور و شعف را به زبان هنر نشان دهد، افزود: زمان مستند ۱۸ دقیقه است و از زمان حمله تا ساخت این مستند حدود هفت روز طول کشید و عوامل حوزه رسانه به صورت شبانه‌روز و جهادی کار کردند.
او گفت: فیلم تلاش کرده تا نگاه اجتماعی داشته باشد و با این نگاه این اتفاق تاریخی که برای اولین بار جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمله کرد را به نمایش بگذارد.

کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» این مستند را از این جهت حائز اهمیت دانست که نتانیاهو شهر اراک را تهدید کرده بود و این فیلم سعی کرده تا نگاه مردم اراک به این تهدید را نشان دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده