Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ پروازی از تاخیر و ابطال پروازها به دلیل بدی هوای فرودگاه‌های مقصد در روز (جمعه) سوم دی ماه خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه مسافران پروازها به مقصد شهرهایی که شرایط آب و هوایی نامناسب جوی دارند قبل از خروج از منزل با اطلاعات پرواز به شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ و ۱۹۹ جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه درباره وضعیت پروازها تا قبل از ساعت ۱۳ امروز، می‌افزاید: پرواز شرکت هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۷۷ با ساعت برنامه‌ای ۶:۳۵ دقیقه به مقصد ارومیه به علت بدی هوای مقصد باطل شد.

همچنین پرواز شماره ۵۶۰۲ شرکت هواپیمایی آتا نیز با ساعت برنامه‌ای ۸:۰۵ دقیقه به مقصد تبریز به دلیل بدی هوای مقصد باطل اعلام شد.

بیشتر بخوانید

بارش باران و برف در ۱۴ استان کشور

بر اساس این اطلاعیه پروازهای تاخیر خورده به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه مقصد تا ساعت۱۳ روز جمعه نیز به این شرح است؛

پرواز شرکت هواپیمایی آتا با شماره ۵۶۱۰ ساعت ۹:۱۰ دقیقه به مقصد تبریز و پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره ۳۴۵ ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه به مقصد تبریز تاخیر دارد.

همچنین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره ۳۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه به مقصد اردبیل به دلیل بدی آب و هوای مقصد باطل شد.

بر اساس این خبر پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره ۳۴۳۱ ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه مقصد پارس آباد نیز تا این ساعت جزو پروازهای لغو شده است.

شرکت هواپیمایی آتا پرواز با شماره ۵۶۰۸ ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه مقصد تبریز را نیز با تاخیر انجام می‌دهد و احتمال لغو این پرواز وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد آب و هوا پرواز شرکت هواپیمایی شرکت هواپیمایی آتا دقیقه به مقصد مقصد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)

این عکس مربوط به فرودگاه مهرآباد تهران در سال ۱۳۳۴ است.

به نقل از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهرهایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز،آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهرهای شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این عکس مربوط به فرودگاه مهرآباد تهران در سال ۱۳۳۴ است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)