Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: مردم ایران در آزمون سخت و  تاریخی ۹ دی سرافراز بیرون آمدند و نشان دادند به خوبی اوضاع را می شناسند.
وی افزود: حماسه ۹ دی نشان داد در عمق وجود آحاد ملت ایران، عشق به رهبر، امام خمینی (ره) و  کلیت جمهوری اسلامی موج می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت دزفول فرارسیدن ۹ دی را به ملت ایران تبریک گفت و افزود: بعد از آن نیز فتنه های دیگری برملت تحمیل شد که بصیرت ملت اجازه  نداد این فتنه‌ها مشکلی ایجاد کنند.
حجت الاسلام بیگدلی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: مادران ما باید فاطمی باشند تا فرزندانی علوی تربیت کنند.
وی با بیان اینکه مادر در برابر تربیت فرزند مسوولیت دارد، افزود: فرزندان ما در جنگ تحمیلی با تربیت فاطمی در برابر پاتک‌های سخت دشمن ایستادند و افتخار آفرینی کردند.
حجت الاسلام بیگدلی درخصوص برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) نیز گفت: ما با تهدیدهای گستاخانه رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر مواجه شدیم که ممکن است به نیابت از آمریکا باشند زیرا آمریکا پس از تلاش های چند ساله نتوانسته به اهداف خود برسد و به رسوایی مفتضحانه ای رسیده است.

وی افزود: آمریکا در شرایط فعلی، توان جنگ  با مقتدرترین کشور منطقه را ندارد ولی خوی استکباری اش ایجاب می‌کند از طریق دیگری وارد شود به همین منظور از طریق رژیم صهیونیستی اقدام کرده است.
امام جمعه موقت دزفول اظهارداشت: ممکن است  تهدیدات اعمال شده ناشی از اراده رژیم صهیونیستی علیه قدرت هسته ای ایران باشد که این مورد نیز دور از انتظار است زیرا رژیم صهیونیستی در برابر کشورمان ناتوان است.
وی افزود: ممکن است این تهدیدات به خاطر جنگ روانی یا درک ادراکی باشد که لازم بود در مقابل رزمایش برگزار و قدرتی به جلوه درآید تا این تهدیدات را بی اثر کند و نشان دهد در برابر دشمن  آمادگی کامل داریم .
امام جمعه موقت دزفول گفت: مناطقی که به عنوان محل برگزاری رزمایش انتخاب شده است نیز به این منظور است  که  به دشمن نشان دهد اگر دشمن دست از پا خطا کند آن را به سزای کارش خواهیم رساند. 
حجت الاسلام بیگدلی در بخش دیگری از خطبه های امروز در خصوص مذاکرات وین نیز گفت: اگر تیم کارشناسی قبلی  بابرنامه روشن و مقتدرانه حاضر می شدند شرایط بهتر بود ولی تیم قبلی مشکلاتی ایجاد کرد که برای  رفع آنها در حوزه های مختلف دیپلماسی، فرهنگی و سیاسی باید اصلاحاتی انجام می شد.
وی افزود: تیم مذاکره کننده با توکل بر خدا و قدرت ملت ایران توانست به خوبی ظاهر شود که نشان داد تصمیم و انتخاب ملت ایران درست بوده است.
امام جمعه موقت دزفول درخصوص بودجه ۱۴۰۱ نیز بر ضرورت اهمیت منابع و مصارف بودجه تاکید کرد و گفت: هردولتی برای این موارد، جامع و عاقلانه برنامه ریزی کند می تواند امور را مدیریت کند ولی اگر منابع را از جیب مردم به ویژه اقشار فقیر جامعه اختصاص دهد چیزی جز گرانی و  افسارگسیختگی قیمت‌ها حاصل نمی‌شود.
وی افزود: باید به دولت فرصت دهیم تا این مشکلات را حل کند زیرا گرانی مشکل ساز بوده و عرصه را بر ملت تنگ کرده است.
حجت‌الاسلام بیگدلی اظهارداشت: برای سیاست‌های ارزی به ویژه تامین کالاهای اساسی  تدابیری اندیشیده شده که اگر به درستی اجرا نشوند ممکن است چالش ایجاد کنند.

وی خواستار کار کارشناسی از سوی دولت شد و افزود: بودجه نسبتا معقولانه است که امیدواریم  مجلس به صورت کارشناسی این موضوع را پیگیری کند .
امام جمعه موقت دزفول درخصوص امنیت فرهنگی و اجتماعی نیز گفت: همه بخش ها وظیفه دارند در این خصوص فعال باشند.

وی به وجود علما و دانشمندان فراوان در دزفول اشاره کرد و افزود: اختلاط نامناسب و ناهنجاری هایی در فضای مجازی  دیده می شود که آثار بسیار مخربی برای سابقه، حال و آینده دزفول دارد لذا اداره های مسوول باید به فکر باشند و موضوع را پیگیری کنند.
حجت الاسلام بیگدلی گفت: برخی مسوولان نگاه مسوولانه به این وضعیت ندارند که باید نگاه خود را اصلاح کنند زیرا هرکس برای بیان دغدغه ها اقدام کند مورد انتقاد قرار می گیرد.
وی افزود: پایبند نبودن به موازین دینی و اشاعه زشتی در موارد مختلف نظیر دزدی، اختلاس و اشاعه فحشا ظاهر می شود؛ اگر هنگام تصمیم گیری ها موازین دینی دیده شوند، مشکلاتی ایجاد می‌شود که انتظار می رود مسوولان دزفول در این خصوص آگاه باشند تا خدشه ای به جامعه وارد نشود .
وی  در پایان این خطبه ها، خواندن کتاب ریزش خواص به مناسبت ۹ دی را به نمازگزاران توصیه کرد.

برچسب‌ها دهه بصیرت ستاد اقامه نماز کشور دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهه بصیرت ستاد اقامه نماز کشور دزفول دهه بصیرت ستاد اقامه نماز کشور دزفول خوزستان امام جمعه موقت دزفول حجت الاسلام بیگدلی رژیم صهیونیستی ملت ایران خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه امروز در عرصه‌ای قرار داریم که باید بیش از پیش مراقب هجمه دشمنان به ویژه در حوزه فرهنگی باشیم، گفت: برای اینکه بتوانیم در این جنگ‌نرم به عنوان پیروز، از میدان سربلند خارج شویم، باید موضوع بصیرت‌افزایی را سرلوحه برنامه‌ها قرار دهیم. وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی این مهم را فراهم می‌کند که بتوانیم دوست را از دشمن تشخیص دهیم و این موضوع در شرایط کنونی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: بی‌تردید اگر به واسطه بصیرت‌افزایی بتوانیم دوست را از دشمن تشخیص دهیم، در آن صورت قادر خواهیم بود موضوع‌گیری درست و بهنگامی در برابر هجمه دشمنان داشته باشیم. خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان در شرایط کنونی با همه توان و ابزارهایی که در اختیار دارد، وارد جنگ فرهنگی با ایران شده است، اظهار کرد: بر همین اساس بود که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته تاکید زیادی نسبت به افزایش بصیرت سیاسی داشتند؛ چرا که ایشان معتقد بودند که شناخت دشمن همواره در امور نتیجه‌بخش خواهد بود. امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه دشمن امروز به جنگ فرهنگی روی آورده است، خاطرنشان کرد: دلیل این امر نیز آن است که در طول سال‌های گذشته همه برنامه‌های خود اعم از جنگ سرد و نیز تحریم‌های مختلف اقتصادی را به اجرا گذاشته و چون در رسیدن به اهداف شوم خود علیه ملت ایران ناکام مانده، روی به جنگ فرهنگ آورده است. آیت‌الله خاتمی در ادامه یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی جامعه را مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی عنوان کرد و گفت: اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی به حدی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ و در فرمان ۸ ماده‌ای مبارزه با فساد را به صورت جامع اعلام کردند که بی‌تردید اگر این قوانین به صورت کامل و دقیق اجرا شود، نتایج و برکات زیادی به دنبال خواهد داشت. وی از روز ۱۱ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر یاد کرد و با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری مطالب جامعی را در هفته جاری و در جمع کثیری از کارگران کشور بیان کردند، افزود: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، کارگران رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند، به همین خاطر ارتقای وضعیت زندگی کارگران به ارتقای وضعیت کشور منجر خواهد شد. کد خبر 6089078

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند