Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش شبانه روزی و همه جانبه همه مسئولان و مردم هستیم.

 به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، در جلسه بصیرتی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در اردوی جهادی پزشکی شهر حاجی آباد زیرکوه با اشاره به مراحل رسیدن به تمدن نوین اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: اولین مرحله تشکیل انقلاب اسلامی است که رخ داده است و دومین مرحله تشکیل نظام اسلامی است که این مرحله هم تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صلاحی با بیان اینکه سومین مرحله از تمدن نوین اسلامی، تشکیل دولت اسلامی است، گفت: تشکیل دولت اسلامی به این معنی است که منش و رفتار دولتمردان ما باید براساس آموزه‌های دین مبین اسلام باشد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه چهارمین مرحله از رسیدن به تمدن نوین اسلامی، شکل‌گیری جامعه و کشور اسلامی است، گفت: این مرحله به این معنی است که قوانین و روابط بین مسئولان و مردم به معنی واقعی کلمه اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل امت اسلامی و تمدن اسلام آخرین وپنجمین مرحله از مراحل رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، جهت و رویکرد کلی انقلاب تحقق تمدن اسلامی است.

صلاحی با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از رسیدن انقلاب به این مرحله همه تلاش خود را بکار گرفته است، گفت: این تلاش‌ها و نفوذ دشمنان باعث شده تا انقلاب در مرحله تشکیل دولت اسلامی بماند و امید است که با روی کار آمدن این دولت این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها هرگز به جمهوری اسلامی ایران، از روی صداقت کمکی نکردند، گفت: مشکل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران، بهانه‌هایی مانند هسته‌ای و این‌ها نیست، آن‌ها با اصل این نظام مشکل دارند، چراکه می‌دانند چنانچه نظام اسلامی به معنی واقعی کلمه در کشوری پیاده سازی شود به الگویی برای کشور‌های دیگر تبدیل خواهد شد و این برای منافع استکبار تبعات سنگینی دارد.

وی اشاره کرد: دولت قبل ادعا داشت که مشکلات کشور را در تعامل با دنیا (غرب) حل می‌کند به همین دلیل فضای جامعه را مسموم کردند که مردم باور کنند حل مشکلات آن‌ها در گرو تعامل و وادادگی به غربی‌ها به ویژه آمریکا است، اما دیدم که با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته در طی 8 سال، هیچ اتفاق مبارکی از سوی غربی‌ها رخ نداد، گفت: غربی‌ها تاکنون به کدام کشور در جهان صادقانه کمک کردند که به جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، آن‌ها فقط به دنبال منافع مادی خود از طریق هما خوی استکباری و مستعمره کردن کشور‌ها هستند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه شعار اصلی ملت ایران استکبار ستیزی بوده است، گفت: اروپایی‌ها و غربی‌ها هر چه در علوم و تکنولوژی پیشرفت کردند، این‌ها را مرهون و مدیون مسلمانان هستند و این دانشمندان مسلمان بودند که این پیشرفت‌ها را برایشان رغم زدند.
صلاحی اظهارداشت: غربی‌ها با ایجاد اختلاف بین مسلمانان، آن‌ها را به جان هم انداختند و خود از این اوضاع برآشفته نهایت استفاده برای بهره گیری از علوم مسلمانان را کردند.

وی با بیان اینکه به وجود آمدن تمدن نوین اسلامی می‌تواند قدرت‌های پوشالی غرب را در هم بشکند و قدرت اسلام را در همه زمینه‌ها به جهانیان نشان دهد، گفت:دلیل این همه دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران، دقیقا همین موضوع است که ان‌ها می‌دانند چنانچه جامعه نمونه‌ای با حاکمیت دینی در جهان شکل بگیرد خیلی از کشور‌های غیر مسلمان به سمت حاکمیت اسلامی روی می‌آوردند و این منافع مستکبرین را به خطر می‌اندازد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش شبانه روزی و همه جانبه همه مسئولان و مردم هستیم، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک نقشه راه حساب شده و دقیق برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

صلاحی با تاکید بر خرید کالای ایرانی به جای کالای خارجی، گفت: امروز که کالای ایرانی با کیفیت در کشور به راحتی در دسترس مردم است، خرید کالای خارجی افتخار ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تمدن اسلامی اردوهای جهادی انقلاب اسلامی ایران مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی رسیدن به تمدن نوین اسلامی جمهوری اسلامی ایران غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است