Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان با اشاره به ۱۳ دیماه دومین سالروز شهادت سردار دلها گفت: امروز هر صدایی علیه استکبار در منطقه به دنبال فریاد سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جوادی، امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته سوم دی ماه ضمن دعوت عموم مردم به تقوای الهی، آن را بهترین توشه برای دنیا و آخرت دانست، عنوان کرد: در روزهای پیش‌رو سالروز ۹ دی، روز میثاق با ولایت را در پیش داریم در سال ۱۳۸۸ جنایتکارانی که آن غوغا، جنایت و کشتاری را راه انداختند و جواب کوبنده شما مردم برای آنان در ۹ دی تحقق یافت و سبب شد آن خزنده‌ها به لانه‌های خود بخزند و تا الان نیز صدایی از آنان بیرون نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب توسط رضاخان را پیشرو داریم که زن و دختران بستگان خود را بی‌حجاب در ملاء عام قرار داد و زنان مومنه ما را با کتک زدن و چادر برداشتن تحت فشار قرار داد تا بتواند بی‌حجابی را رونق بدهد ولیکن بسیاری جان دادند اما چادر و حجاب برتر را از دست ندادند.
حجت‌الاسلام جوادی با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار بزرگ، حاج قاسم سلیمانی، خاطر نشان کرد: ۱۳ دی سالروز شهادت سردار بزرگ سیلمانی است آن شخصیتی که از منطقه به طور کلی آمریکا و حامیانش را بیرون کرد و امروز نیز هر فریادی علیه استکبار در این منطقه سر می‌دهند به دنبال فریاد آن شهید بزرگ و همرزمش سردار شهید همدانی و امثال آنان است که دست به دست هم دادند تا استکبار را زبون و خار کنند گرچه خودشان به شهادت رسیدند اما این کار بزرگ انجام شد.
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه نهضت سوادآموزی باید مورد اهمیت باشد، اضافه کرد: امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ دستور نهضت سوادآموزی داد تا افراد بی‌سواد به نهضت بروند در آن زمان برخی از نهضت شروع کردند و به دکتری هم رسیدند ولی برخی‌ با گذشت ۴۰ سال از انقلاب نیز از این دستور امام پیروی نکردند امیدوارم روزی برسد که تمامی مردم باسواد باشند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به افزایش سن جمعیت مردم در کشور ایران، اظهار کرد: امروز روز ملی ثبت احوال است رییس ثبت احوال استان همدان از کمی و پیری جمعیت ما گله داشتند بزرگان ما باید کاری کنید که ازدواج برای فرزندان این جامعه سخت نشود در صورت آسانی ازدواج فساد از جامعه دور شود و نسل ما روزافزون می‌گردد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در روایتی حضرت فاطمه (علیهاالسلام) می‌فرمایند: حُبِّبَ إلَیَّ من دُنیاکُم ثَلاثٌ: تِلاوَةُ کِتابِ اللّه ِ و النَّظَرُ فی وَجهِ رَسولِ اللّه ِو الإنفاقُ فی سَبیلِ اللّه ِ: از دنیای شما محبّت سه چیز در دل من نهاده شد: تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر خدا و انفاق در راه خدا» با این اوصاف ایشان به ما می‌گویند "من از راهی که خدا به آن نظر ندارد بیزارم" باید جوانان و خانواده خود را با قرآن و تلاوت آن آشنا کنیم و از آنچه که خداوند به ما اعطاء کرده است انفاق کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه شهید سلیمانی امام جمعه موقت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم