Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه آخرین مرحله رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ سپاه که صبح امروز با شلیک انبوه موشک‌های بالستیک در منطقه کویر مرکزی ایران برگزار شد، اظهار داشت: زدن موشک‌های بالستیک برای سامانه‌های‌ پدافندی خیلی سخت است و درصد کمی را می‌توانند، مورد اصابت قرار بدهند، ولی با این کاری که انجام شد تقریبا صدها میلیارد دلار هزینه‌های دشمنان ما ضربدر صفر شد و دیگر ارزشی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه دشمنان دیگر نمی‌توانند پیش‌بینی کنند که این موشک‌ها از چه جهتی و در چه نقطه‌ای فرود می‌آید، گفت: چون سرعت نسبی موشک‌های پدافندی و موشک‌های بالستیک با سرعتی ‌حدود ۱۵-۲۰ ماخ به هم نزدیک می شوند، اگر دشمنان نقطه آینده و معادله مسیر را نتوانند در بیاورند، کار خیلی مشکلی در پیش رو خواهند داشت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما توانسته‌ایم به موشک‌های بالستیک هم جهت بدهیم تا در جهات مختلف حرکت کنند و مانور بدهند و این پدیده، کار دشمن را بسیار سخت می‌کند.

کد خبر 645282 برچسب‌ها ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه دفاع - موشک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده سپاه خبر ویژه دفاع موشک موشک های بالستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند