Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «احوالپرسی»، شب گذشته (پنجشنبه ۲ دی)، میزبان رضا شفیعی‌جم، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

ابن بازیگر، درباره بازار کار در عرصه سینما و تلویزیون گفت: «من هم مثل همکارانم مکرر با این سوال از سمت نوجوانان مواجه می‌شوم که برای ورود به عرصه هنر و بازیگر شدن، فیلمبردار شدن، طراح گریم شدن و… چه کار باید بکنیم و من دلم نمی‌آید به آن‌ها بگویم عرصه حرفه‌ای هنری، جای خیلی تنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
»

شفیعی‌جم یادآور شد: «در حال حاضر واسطه‌ها و واسطه‌گری‌هایی در عالم هنر وجود دارند که این عرصه را از تعالی دور نگه می‌دارند. در نهایت، پول هم به دست می‌آید اما به چه قیمتی؟ چه میزان استعداد رشد یافته و چقدر سرمایه جدی انسانی، تحویل گرفته شده است؟ کشوری مثل ژاپن، صدها شبکه تلویزیونی دارد. این شبکه‌ها را چه کسی می‌گرداند، جز بچه‌های این کشور؟ آیا ما فرزندان خود را به گونه‌ای رشد داده‌ایم که بتوانند خلق کنند و خلاقیت را بروز دهند؟»

او با ابراز نگرانی ادامه داد: «اکنون چه نسبتی بین تقاضا و عرضه در عالم هنر برقرار است؟ از هزاران نوجوانی که دوست دارند بازیگر، فیلمبردار و … شوند، تنها چند نفر موفق می‌شوند چرا که ظرفیت به همین میزان کم است. اگر ما می‌خواهیم این سفره برای همه مردم پهن شود، چاره‌ای نیست جز این‌که امکانات سرمایه‌گذاری برای همه مردم را فراهم کنیم.»

برنامه «احوالپرسی» به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی و کارگردانی ندا غفاری، هر پنجشنبه ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

۵۷۵۷

کد خبر 398277

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رضا شفیعی جم بازیگران سینما و تلویزیون ایران برنامه های تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • وقتی دانشگاه به اسرائیل نه بگوید
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • فیزیکدانان ، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کردند
  • فیزیکدان ایرانی، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کرد