Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین تنیسور برتر جهان معتقد است این ورزش با خروج راجر فدرر، نواک جوکوویچ و رافائل نادال دچار مشکل نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیل مدودف به روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه گفت: مراقبت و حفظ سه تنیسور بزرگ جهان (راجر فدرر، نواک جوکوویچ و رافائل نادال) اتفاق بزرگی است. آنها جوان نیستند اما همچنان عالی بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدرر، جوکوویچ و نادال برنده گرنداسلم‌ها می‌شوند، اما این چرخش تاریخ است. به نظرم تنیس با خروج این سه نفر شاهد حضور قهرمانان جدیدی خواهد بود.

این تنیسور روسی افزود: زمانی که بوریس بکر و ایوان لندی با آن همه افتخار تنیس را ترک کردند خیلی‌ها نگران  آینده این ورزش شدند. دیدیم که پیت سمپراس و آندره آغاسی وارد شدند. همیشه قهرمان‌های جدید نمایان می‌شوند و تنیس محبوب‌تر از گذشته هم شد. البته راجر فدرر،  نواک جوکوویچ و رافائل نادال همه رکوردها را شکستند، اما اطمینان دارم با خروج آنها قهرمانان جدیدی می‌آیند که مردم را بیشتر عاشق این ورزش می‌کنند.

توصیه بوریس بکر به فدرر و نادال برای بازنشستگی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد