Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار عصر امروز جمعه پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا جا دارد به یحیی گل‌محمدی و پرسپولیسی‌ها به خاطر برتری در این دیدار تبریک بگویم. ما هم امروز بازی خوبی را ارائه دادیم و چهره تیم بازنده را نداشتیم.

وی با اشاره با عملکرد تیمش افزود:  اگر بازی‌های قبلی پرسپولیس را نگاه کرده باشید، آنها تیمی بودند که در هر بازی چند موقعیت روی دروازه رقبا ایجاد می‌کردند اما امروز نتوانستند چنین کاری را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: بازی خوبی انجام دادیم اما روی دو اشتباه گل خوردیم. گل اول را روی اشتباه دروازه‌بان جوانمان و گل دوم را روی اشتباه داور دریافت کردیم. در آن صحنه برخوردی صورت نگرفت که پنالتی باشد و می‌توانم بگویم برخورد بعدی در محوطه جریمه ما صحنه مشکوک‌تری نسبت به آن بود که داور پنالتی گرفت.

تارتار تاکید کرد: بازی خوبی را انجام دادیم و جا دارد به بازیکنانم بابت این عملکرد خوب تبریک بگویم. ما از داوری ضربه زیادی خوردیم. البته همه تیم‌ها با داوری مشکل دارند.

وی افزود: از روز اول به باشگاه اعلام کردیم باید خیلی از مشکلات حل شود. بازیکنان کارشان را به خوبی انجام می‌دهند اما مشکل داریم. البته این مشکل فقط مختص ما نیست و برای همه تیم‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: تا قبل از دریافت گل بازی خوبی را با پرسپولیس انجام داد ولی به خاطر کم تجربگی دروزاه‌بان‌مان که بازیکن زیر ۲۳ سال است گل دریافت کردیم. گل دوم هم روی اشتباه داور وارد دروازه ما شد. می‌توانستیم با فشاری که می‌آوردیم نتیجه بگیریم و گل خورده را جبران کنیم اما اشتباه داور، شرایط را تغییر داد. در مجموع به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.

تیم فوتبال ذوب‌آهن عصر امروز سه شنبه در هفته یازدهم لیگ برتر با قضاوت سیدمهدی سید علی به مصاف پرسپولیس رفت که با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میزبانش شد. این در حالی است که شاگردان مهدی تارتار نتوانستند در ۶ دیدار اخیر خود طعم برد را بچشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی تارتار باشگاه پرسپولیس ذوب آهن مهدی تارتار بازی خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: انصافا حق‌مان برد بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت.

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست