Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: AFC سختگیری‌های زیادی دارد و امیدوارم مشکل حل شود.

به گزارش برنا، یحیی گل‌محمدی بعد از کلین شیت و پیروزی سرخ پوشان برابر تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: پلان خوبی برای این بازی سخت داشتیم، مقداری در گردش توپ با احتیاط نبودیم اما ذوب آهن برنامه دفاعی خوبی داشت. هر وقت توانستیم خلق موقعیت کردیم و موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن این سه امتیاز با توجه به شرایط جدول برای ما مهم بود. خوشحالم که پیروز شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان در این سال‌ها با دل و جان کار کردند و با وجود تمام مشکلات ایجاد شده ذوب آهن را بردیم. اتفاقی که در این یکی دو سال رخ نداده بود. ذوب آهن تیم شایسته و قابل احترامی است.

سرمربی پرسپولیس در مورد حذف احتمالی از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: روز قبل هم گفتم ساختار فوتبال ایران سال‌هاست که ایرادهای اساسی دارد و یک جایی همه باید کمک کنند تا بتوان زیر ساخت ها را درست کرد. امکانات فوتبال ما از  سطح فنی تیم ملی و باشگاهی ما کمتر است. AFC سختگیری‌های زیادی دارد و امیدوارم مشکل حل شود. البته این مشکلات سال‌های قبل هم بود اما مشکلی نبود و توانستیم مجوز حضور در آسیا را بگیریم.

گل‌محمدی صحبت‌های خود را درباره بازی با ذوب‌آهن ادامه داد و افزود: از گرفتن سه امتیاز خیلی خوشحالیم و توانستیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. سه امتیاز حساسی بود. در نیمه اول گردش خوب توپ نداشتیم اما موقعیت گلزنی داشتیم. در نیمه دوم مسلط بر بازی بودیم و خوب مسابقه را شروع کردیم. بازی سنگینی بود. یک بازی فیزیکی و درگیرانه. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که اراده خوبی برای گرفتن این سه امتیاز، از خودشان نشان دادند. این برد را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی هفته بعد با سپاهان در زمین بی‌طرف عنوان کرد: هم ما و هم سپاهان ورزشگاه‌های خوبی داریم اما برگزاری این بازی در ورزشگاه بی‌طرف آن هم به خاطر اتفاقاتی که وجود داشته عجیب بود و این مسئله برای ما غیر قابل هضم است اما این اتفاق رخ داده و باید در شهر بی‌طرف بازی کنیم. برخی اتفاقات در فوتبال ما مختص ایران و فوتبال کشورمان است و راجع به این مسئله نمی‌شود خیلی صحبت کرد.

گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه تارتار روی گل دوم معترض بود و معتقد بود خطای پنالتی رخ نداده است، گفت: من صحنه را دوباره دیدم کاملاً پنالتی و خطا بود. مدافع حریف یک خطای واضح را انجام داد و پای مهاجم ما را زد. اگر او پایش را نمی‌زد آل‌کثیر در موقعیت خوب گلزنی قرار می‌گرفت. این پنالتی خیلی واضح بود و نمی‌شود راجع به این مسئله صحبت کنیم.

وی در مورد وضعیت دو بازیکن تاجیکستانی تیم گفت: آی‌تی‌سی آنها صادر نشده و هنوز کارهای‌شان انجام نشده است. ما این دو بازیکن را جذب کردیم تا نیم‌فصل اول به ما کمک کنند. اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. اگر می‌دانستیم تا نیم‌فصل دوم بازی نمی‌کنند این همه انرژی و وقت هدر نمی‌دادیم. بازیکن خارجی بگیریم و هنوز هم امکان استفاده از آنها را نداشته باشیم. شاید تا دو هفته آینده این مساله درست شود هرچند یکی از آنها را به دلیل مصدومیت تا یک ماه از دست دادیم و تا نیم فصل نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی ذوب آهن جدول مشکلات پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران فوتبال تیم ملی آسیا زمین ایران انرژی نیم فصل پرسپولیس یحیی گل محمدی سه امتیاز گل محمدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟

هاشم حیدری بازیکن دهه 70 استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره توقف استقلال در خانه تراکتور اظهار کرد: بازی هیچ کیفیتی نداشت و استقلال اصلاً روز خوبی را پشت سر نگذاشت. آن قدر استقلال محتاط بازی کرد که تراکتور در اواخر بازی این جسارت را پیدا کرد تا بازی هجومی ارائه کند و استقلال خوش شانس بود که دروازه‌اش باز نشد. استقلال در خطوط میانی و حمله دچار ایراد زیادی است. شاید دست جواد نکونام خالی است و ابزار لازم را ندارد ولی تیمی که صدر جدول است باید رو به بازی هجومی بیاورد نه اینکه به فکر بازی تدافعی باشد. جای تأسف دارد که استقلال در جریان بازی با تراکتور یک حمله ایجاد نکرد.

وی افزود: در شأن استقلال نیست که بازی معمولی انجام دهد و مگر تیم حاضر در لیگ محلات است که چنین نمایشی ارائه می‌کند؟ به غیر از یکی دو تا از مهره‌های استقلال که با جان و دل بازی می‌کنند دیگر مهره‌ها بازی خوبی نمی کنند. تیم‌های مقابل ایراد دارند که نمی‌تواند از استقلال امتیاز کامل بگیرند. اگر تیم نکونام صدر جدول را از دست بدهد دیگر نمی‌تواند آن را پس بگیرد. وقتی صدرنشین است بازی جالبی از استقلال نمی‌بینیم وای به اینکه تیم صدر را از دست بدهد و استرس سراغ تیم بیاید که آن وقت مشکلات بیشتر می‌شود. استقلال مهره کلیدی ندارد که نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهد. تنها موقعیت استقلال ضربه کاشته مهرداد محمدی بود که به تیرک دروازه تراکتور خورد. مدل فوتبال استقلال شبیه فوتبال روستایی است. هافبک‌ها اگر باشند یا نباشند فرقی نمی‌کند و فاصله بازیکنان از همدیگر زیاد است. 

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: اگر استقلال ناچار شود رو به بازی هجومی بیاورد خط دفاعی تیم آسیب‌پذیر است و این ضعف در بازی برابر مس رفسنجان و شمس آذر مشهود بود. استقلال با آوردن ماشاریپوف هم کماکان با مشکل بازی‌سازی مواجه است. وینگرهای این تیم در حملات اضافه نمی‌شوند و موقعیت برای مهاجمان ساخته نمی‌شود. آرش رضاوند در تمام بازی‌ها فیکس است و چه گلی به سر استقلال زده که همیشه در ترکیب است؟

حیدری تاکید کرد:دیگر هافبک‌ها هم مهاجمان را تغذیه نمی‌کنند. لیگ برتر ما لیگ معجزه‌هاست که تیم نکونام هفته‌ها در صدر جدول ایستاده، تیمی که همانند تیم‌های ته جدولی بازی می‌کند. شاید در پایان فصل استقلال قهرمان هم شود ولی چه ارزشی دارد؟ فقط ثبت آمار قهرمانی که ارزشی ندارد برای تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد. پرسپولیس به آلومینیوم هم که باخت هجومی و زیبا بازی کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن