Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست تیمش  برابر تیم پیکان گفت:  فکر می‌کنم ما حدود نیم ساعت اول بازی را از دست دادیم و بدون تمرکز بودیم. روی توپ‌های هوایی معمولی بودیم، اما از دقیقه ۳۰ به بعد بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم روند خوبی داشتم. سعی کردیم از فضا‌های کناری و وسط زمین خیلی خوب استفاده کنیم و به گل هم رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل دوم ما هم فکر می‌کنم سالم بود و مشکلی نداشت و کامل به بازی برگشته بودیم که متاسفانه روی یک توپ معمولی با یک شوت خیلی خوب تبدیل به گل شد.

او ادامه داد: بعد از گل هم سعی کردیم خیلی خوب بازی کنیم، اما متاسفانه شکست خوردیم. خیلی سخت است، اما باید این واقعیت‌ها را قبول کنیم که فوتبال این روز‌ها را هم دارد. به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و مسئولیت تمام این مشکلات با من است. نتایج ما خوب نیست و چند باخت داشتیم و تا هفته یازدهم ۳ شکست داریم. این تعداد شکست باید در کل فصل برای ما ثبت شود. بازیکنان خواسته‌های ما را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند و مسئولیت این عملکرد برعهده من است و باید آن‌ها را رفع کنیم.

با اعتراض به داوری کمکی به تیمم نمی کنم 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چرا در جریان بازی به تصمیمات داوری اعتراضی نمی‌کند، گفت: وقتی داور سوت زده و خطا اعلام کرده هرچقدر هم اعتراض کنم کمکی به تیمم نمی‌شود. اگر در یک بازی حساس بازیکن من الکی اخراج می‌شود کاری از دست من برنمی‌آید. زمانی  مقابل گل‌گهر در دقیقه دوم گل آفساید خوردیم و اطمینان دارم که آفساید بود کاری از دستم ساخته نیست. همیشه به بازیکنانم می‌گویم که فوتبال را رها نکنند؛ اگر سر زمین داد و بیداد کنم یا اینجا از داوران انتقاد کنم مشکلی حل نمی‌شود. باید تیمم را قوی‌تر کنم و به از لحاظ فوتبالی جلو برویم. کارشناسان باید نظر بدهند.

نویدکیا درباره مصدومیت یاسین سلمانی، عنوان کرد: امروز داین بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد. پزشکان طی روز‌های آینده  می‌توانند درموردش اظهارنظر کنند. به هر حال او آسیب دیدگی دارد و احتمالاً چند هفته‌ای دور از بازی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید

سپاهان یک - پیکان ۲ / شکست غیرمنتظره طلایی پوشان برابر شاگردان حسینی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان محرم نویدکیا لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: بازی خوب و با فشار بالا برای ما بود. منطقی بازی می‌کردیم اما یک گل بسیار بد دریافت کردیم. البته حریف یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند.

او اضافه کرد: به خاطر فوق العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت تلاش کردیم از کناره‌ها کار کنیم اما در موقعیت‌سازی آنطور که باید می‌بودیم، نبودیم. نفت بیش از حد فضاها را از ما گرفته بود. در ضد حملات هم تلاش کردیم موقعیتی به حریف ندهیم.

نویدکیا در ادامه گفت: در مجموع برای ما بازی خوبی بود باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم و فکر کنیم در کجاها چه مشکلاتی داشتیم. البته کمبود بازیکنان هم دست ما را کمی بسته بود.  در مجموع به نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد