Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی پیش بینی کرد هیلاری کلینتون بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ از حزب دموکرات برای ریاست جمهوری این کشور نامزد می شود.

به گزارش ایسنا،‌به نقل از پایگاه جی.دبلیو.ان،  نیوت گینگریچ، رئیس جمهوریخواه اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی در برنامه The Ingraham Angle جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و به مدیریت او در قبال اقتصاد، کووید-۱۹ و بحران مرزی آمریکا به عنوان دلایل افول محبوبیت بایدن در نظرسنجی ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گینگریچ در صحبتش در مورد نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا گفت: انتظار دارم بایدن بار دیگر نامزد نشود. اگر بایدن که اکنون ۷۹ ساله است برای دور مجدد ریاست جمهوری نامزد شود، حزب دموکرات "در وضعیت شوک آوری" قرار خواهد گرفت.

گینگریچ معتقد است از آنجایی که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور فعلی "ضعیف‌تر" از بایدن است و مشابه با او در نظرسنجی‌ها نتایج سطح پایینی کسب می کند، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، می‌تواند دوباره از جانب این حزب برای ریاست جمهوری نامزد شود و به طور بالقوه این انتخابات شاهد یک رقابت مجدد بین او و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا باشد؛ کسی که طبق پیش بینی بسیاری از کارشناسان احتمالا دوباره برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد شود.

گینگریچ تاکید کرد: من فکر می‌کنم اگر بایدن دوباره نامزد ریاست جمهوری شود، حزب دموکرات در وضعیت شوک آوری قرار می‌گیرد. من فکر می‌کنم کامالا هریس ضعیف تر از بایدن است. بنابراین، آخرین شایعه ای که شنیدم این بود که هیلاری کلینتون می خواهد دوباره کاندید شود. و من فکر می‌کنم اگر یک بار دیگر هیلاری کلینتون در رقابت انتخاباتی ظاهر شود، این فاش کننده خیلی چیزها در مورد هرج و مرج آمریکا است.

بایدن و دیگر دموکرات‌ها روی قصد دوباره او برای نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ مانور داده‌اند، اگرچه منتقدان، سن بالای این رئیس‌جمهور آمریکا و گاف‌های عمومی متعدد او را مستمسک زیر سوال بردن شایستگی اش برای دور مجدد ریاست جمهوری قرار داده‌اند. او در روزهای اخیر از این صحبت کرد که در صورت برخورداری از سلامت مناسب تصمیم دارد دوباره نامزد شود و پتانسیل حضور مجدد ترامپ در این رقابت باعث افزایش میل او برای شرکت دوباره در انتخابات می شود.

منبع: الف

کلیدواژه: برای ریاست جمهوری هیلاری کلینتون رئیس جمهور نامزد شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن قصد خودکشی داشت!

به گزارش خبرآنلاین «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک برنامه رادیویی فاش کرد که در گذشته به سبب مرگ همسر اولش، «نیلیا» و دختر ۱۳ ماهه او، «نائومی» دچار افسردگی و افکار روانپریشانه همچون خودکشی و معتاد شدن به مشروبات الکلی شده بود.

به نوشته پایگاه اینترنتی «هیل» بایدن در این مصاحبه که عمدتا با موضوع اتفاقات زندگی شخصی و دوره ریاست جمهوری او برگزار شد درباره افکار خود پس از مرگ آنها که در دسامبر ۱۹۷۲ رخ داد، گفت: «من می‌نشستم و به این فکر می‌کردم که فقط مشروب بخورم و معتاد به الکل شوم.»

به نقل از ایسنا بایدن در ادامه با گفتن اینکه فکر خودکشی نیز به سرش زده بود، گفت: «برای اینکه خودکشی کنید لازم نیست دیوانه باشید.»

او ادامه داد: «من به این فکر می‌کردم که به پل یادبود دلاوِیر بروم و از آنجا به پایین بپرم.»

رئیس جمهور آمریکا که در ماه‌های گذشته بارها گاف‌ها و رفتارهای غیرعادی و عجیب از او در برابر انظار عمومی سر زده و سلامت جسمی و روانی خود را زیر سوال برده در این مصاحبه مدعی شد کسانی که فکر خودکشی دارند را تشویق به روان درمانی می‌کند.

جو بایدن که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه انگلیسی «سان» اخیرا با استناد به یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای‌دهنگان آمریکایی نگرانند که «جو بایدن» پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.

نشریه سان در این مطلب با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی ‌نوشت:«بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارها است. آن‌ها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900091

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم