Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احسان جهانبخش، رئیس سازمان بسیج سازندگی لرستان، در کارگروه بسیج سازندگی استان، اظهار کرد: در ایام انتخابات گروه‌های جهادی در مناطق محروم رسالت بصیرت افزایی به منظور آگاهی بخشی و افزایش مشارکت در انتخابات را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی لرستان در فضای مجازی با کانال‌های متعدد در موضوعات مختلف پوشش موثر و وسیعی در سطح بصیرت، گفتمان انقلاب و محرومیت‌زدایی دارد، اضافه کرد: از ابتدای رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات ۳۲۰ هزار بسته معیشتی بین ۷۶ هزار خانواده توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج سازندگی لرستان توزیع هزار بسته جهیزیه، تهیه ۳۴ هزار کیف و لوازم‌التحریر و طبخ دو میلیون و ۴۸۰ هزار غذا را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی لرستان در ایام کرونا برشمرد و گفت: ۲۰۰ زندانی جرائم غیرعمد توسط بسیج سازندگی لرستان آزاد شدند.

وی رقم کمک‌های بسیج سازندگی لرستان در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد: سنگر بسیج سازندگی سنگر خدمت است.

جهانبخش رقم اعتبارات محرومیت‌ زدایی بسیج سازندگی لرستان ذیل بند ۳ جدول ۱۷‌ قانون بودجه ۱۴۰۰ را ۵۹۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات در ۵ آیتم مدارس، آبخیزداری، بهداشت و درمان، آبخوان‌داری تعریف شده است به طوری‌که ساخت ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی و تکمیل ۳۷ مرکز بهداشت نیمه‌کاره در تعهد بسیج سازندگی لرستان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان بسیج سازندگی احسان جهانبخش بسیج سازندگی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این زندانیان با جرائم مالی غیراز کلاهبرداری ، نفقه، مهریه و دیه غیرعمد  دوران محکومیت خود را در زندان می گذراندند .
با کمک خیران گرمساری در روزهای آینده ۱۵ نفر زا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش  خانواده های  خود برمی گردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان