Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:39:45 GMT

شریفی: مشکل شهر خودرو بازیکن و مربی نیست

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۹۰۳۸

شریفی: مشکل شهر خودرو بازیکن و مربی نیست

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازیکنان و مربی خوبی داریم اما مشکل جای دیگری است و لازم است همه پای کار بیایند تا شرایط بهتر شود.

مهدی شریفی در جمع خبرنگاران در خصوص شکست شهر خودرو مقابل استقلال تهران در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: هیچکس به تیم شهر خودرو توجه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرون از زمین بازی هم حواس کسی به ما نیست. حتی بازیکنمان را روی سکو راه نمی‌دهند. تا زمانی که حاشیه باشد و کسی به ما توجه نکند، وضع تیم همین خواهد بود.

وی افزود: نمی‌دانم مشکل از کجاست اما همه باید مشکلات شخصی و درگیری‌ها را کنار گذاشته و از تیم حمایت کنند. مربی و بازیکن تیم را اخراج می‌کنند، صدای کسی در نمی‌آید. شهر خودرو نماینده یک کلان‌شهر در لیگ برتر است و نباید چنین وضعیتی داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال پدیده در خصوص درگیری‌اش با بازیکن استقلال گفت: فشار زیادی روی بازیکنان است. هرکس شرف و آبرویی دارد. ۱۱ هفته گذشته و فقط ۲ امتیاز گرفته‌ایم. از مسئولان استان و ارگان‌های مربوط خواهش می‌کنم به داد پدیده برسند. اگر وضع به همین منوال باشد، روز به روز شرایط شهر خودرو اسفناک‌تر خواهد شد.

در شهر مشهد غریبیم 

علی طاهران در جمع خبرنگاران در خصوص شکست پدیده مقابل استقلال تهران در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: به تیم استقلال تبریک می‌گویم. در هر بازی نمایش خوبی داشته و از نظر فنی مشکلی نداریم. در مشهد واقعا غریب هستیم؛ گویی نماینده شهر تبریز هستیم و در مشهد بازی می‌کنیم. هیچکس به ما سر نمی‌زند.

وی افزود: با این شرایط نمی‌شود کار کرد. اگر هیات فوتبال می‌خواهد تیم‌داری کند، قدمی بردارد. همه باید کاری کنند که تیم بی‌حاشیه شود. در هر بازی ۹۰ دقیقه تلاش می‌کنیم تا امتیاز بگیریم اما حاشیه‌های تیم تمامی ندارد و همین مسائل جلوی موفقیت تیم را می‌گیرد.

بازیکن تیم فوتبال شهر خودروی مشهد در پاسخ به این سوال که چقدر مدیران شهر خودرو در نتایج و وضعیت فعلی تیم نقش دارند، بیان کرد: در این باره نظری ندارم. معتقدم باید دست به دست هم دهیم تا تیم رو به جلو حرکت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال شهرخودرو بازیکن تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری