Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نصری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جاده ترانزیتی قوچان - باجگیران با هزینه ۳۳ میلیارد ریال اقدام به تجهیز و بهره برداری از سیستم روشنایی تونل باجگیران به طول هزار و ۱۰۰ متر گردیده است.
وی ادامه داد: بهره برداری از پروژه روشنایی سه راهی امام قلی واقع در جاده قوچان - درگز نیز با هزینه سه میلیارد ریال و روشنایی ورودی شهرستان نیشابور در جاده مشهد - نیشابور به طول هفت هزار متر با هزینه ۴۰ میلیارد ریال از طرح های دیگر در بخش ایجاد روشنایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری خراسان رضوی گفت: اجرای حفاظ بتنی مفصلی در آزادراه مشهد - باغچه به طول ۶ هزار متر با هزینه حدود ۶۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری می باشد.

وی افزود: در حوزه رفع نقاط پرتصادف، عملیات رفع حادثه خیزی چهار نقطه شامل فرخد - تقاطع ارتکند - گلخندان و فاز ۲ شهرک صنعتی کاویان در حال انجام می باشد و برای رفع ۶ نقطه دیگر با اعتبار حدود ۴۵ میلیارد ریال اقدامات لازم برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نصری ادامه داد: به منظور ارتقای ایمنی جاده‌های استان از پارسال تاکنون، خط کشی در بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه، تهیه و نصب گاردریل به طول هشت هزار متر، تهیه و نصب علائم ایمنی از قبیل مسیرنما، تابلو انتظامی و اخطار دهنده به تعداد هزار و ۴۰۰ عدد، حفظ و نگهداری از سیستم های روشنایی موجود به طول ۲۱۱ کیلومتر و احداث و تکمیل چهار دستگاه استراحتگاه جاده ای در حوزه راه‌های برون شهری استان انجام شده است.

۵۱ گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

برچسب‌ها نیشابور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی کاهش تصادفات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیشابور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی کاهش تصادفات نیشابور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی کاهش تصادفات میلیارد ریال خراسان رضوی کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش قدس خراسان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در همین خصوص اظهار کرد: در پی تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه مشهد_ نیشابور ۱۲ نفر مصدوم شدند.

سید حمید حسینی اظهار کرد: حادثه فوق عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در بزرگراه مشهد_نیشابور رخ داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور سه دستگاه آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شد، ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۱۲ نفر ارزیابی شد.

مدیر مرکز حوادث دانشگاه خاطرنشان کرد: اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان انجام شده و تعداد ۹ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی در ادامه از امدادرسانی به هشت مصدوم حادثه واژگونی خودروی ۲۰۶ در محور فیروزه خبر داد و گفت: حادثه فوق امروز در محور فیروزه رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور سه دستگاه آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شد.

 حسینی عنوان کرد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه هشت نفر ارزیابی شد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شده و هر هشت مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

همچنین در حادثه دیگری در محور مهنه_گناباد یک نفر کشته و یک تن دیگر نیز مصدوم شد.

در همین خصوص رییس اورژانس ۱۱۵ شهرستان مه‌ولات افزود: حادثه واژگونی خودروی پارس که در محور مهنه - گناباد اتفاق افتاد یک کشته و یک مصدوم در پی داشت.

محمدرضا چهلسری با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۲۰ محور مهنه - گناباد رخ داد، عنوان کرد: بنابر اعلام مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه بلافاصله کارشناسان پایگاه اورژانس جاده‌ای مهنه به محل اعزام و مصدوم حادثه توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) شهر فیض‌آباد مرکز شهرستان مه‌ولات منتقل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد